Gast ruud78 Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 kan iemand mij helpen met het volgende: Ik ontvang satelliet via astra 19 oost. Ik woon in Ierland. ik wil dit graag uitbreiden naar 3 astra kanalen. Hiermee kan ik mijn Sky opzeggen. Wel wil ik graag opnemen. En een extra TV aansluiten EN ook nederlandse radio ontvangen via mijn eigen amp. Ik heb twee schotels op het dak en drie coax cabels van TV naar schotels. Kan iemand mij in de juiste richting duwen?
Zuppelan Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Installeer een multifeedhouder in één van je schotels: Daar kan je dan je koppen in plaatsen en alle 3 de satellieten mee ontvangen. Als je Sky opzegt zal je ook een andere ontvanger dan een Skybox moeten nemen. Als je wilt opnemen is een VU+ Duo geen slechte keus.
satencom Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Je zet op beide schotels een quad lnb , 1 schotel staat al op de 19,2 die staat goed De andere richt uit op de 23,5, en dan heb je voor elke ontvanger een , diseqc switch nodig om beide lnb's te koppelen Hier nog even een bijlage ,dit is voor 4 ontvangers je kan er 3 van maken. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen