Ga naar inhoud


[Sat4all] Reviews @ sat4all.com - discussie topic


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Nee, op het forum mag je inderdaad geen reclame maken.

 

Als ik spullen kon verzamelen om reviews voor te maken zonder enige vorm van naamvermelding te doen, zou ik dat meteen doen.

Dan krijgen we echter zeker niets aangeboden.

 

Nu schrijven we onder de review in de PDF de naam/logo/url van het bedrijf dat ons het product ter beoordeling aangeboden heeft. Dat is heel gebruikelijk en daar lijkt mij ook niets mis mee.

 

Als het nou om een vrij prijzig product gaat zouden we dit bedrijf een tijdelijke banner elders op de site aan kunnen bieden. Daar waar nu ook banners staan, zodat de hoeveelheid banners zeker niet groter wordt.

 

Je zult enige vorm van compensatie aan moeten bieden, anders werkt er niemand mee. Voor niets gaat nu eenmaal de zon op.

 

Nu blijkt dit ook daadwerkelijk te werken, want voordat we we onze eerste review publiceren, hebben we al 4 toezeggingen en 2 producten reeds in bezit.

 

Volledige objectiviteit kan je simpelweg bewaken door iedereen onder precies dezelfde voorwaarden te behandelen.

 

Nog even een dringende oproep: We hebben dringend iemand nodig die goed is in het bouwen van flash intro's of eventueel 3dmax intro's.

We hebben een intro van +/- 10 seconden nodig voor onze videoreviews.

Het hoeft niet helemaal gratis, maar we hebben geen groot budget.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mag ik uit het topic opmaken dat de fabrikanten van vu+ en clarktech 9000 definitief niet mee werken aan de test van hdtuners? dat vind ik dan een groot gemis,of ze hebben al een onderlinge afspraak van we vissen niet in elkaars viswater.

vu+ heeft al een grote schare aan fans,terwijl de nieuwe clarktech 9000 aan het opkomen is.het is natuurlijk wel zo:

the winner takes it all.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Van Vu+ geen enkele reactie op onze email. Zowel van de Nederlandse als van de Duitse importeur.

 

Van Clarke Tech van de Nederlandse distributeur (dezelfde als VU+) geen reactie en van de Duitse fabrikant alleen een antwoord dat ze niet mee willen werken.

 

Dan houd het op. Dat maar geen Vu+ Duo en ET9000 review.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Van Vu+ geen enkele reactie op onze email. Zowel van de Nederlandse als van de Duitse importeur.

Van Clarke Tech van de Nederlandse distributeur (dezelfde als VU+) geen reactie en van de Duitse fabrikant alleen een antwoord dat ze niet mee willen werken.

Dan houd het op. Dat maar geen Vu+ Duo en ET9000 review.

Mvg,

Michel


Ze komen wel wanneer ze zien dat de exposure van de producten waarover jullie wel een review schrijven ineens een stijging van 200% doormaken wat betreft de verkopen. wink

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fatfreddy
of niet natuurlijk wanneer een test negatief uitvalt. wink


Kan ook anders uitpakken natuurlijk. Wanneer een gelijksoortig product negatief uit de bus komt en je durft het aan de jouwe te laten testen en deze komt goed uit de bus heb je onbetaalbare reclame.

"Grootste Satforum van NL en BE testte onze DreamDragonVU1.0!!

Klik 'hier' voor een overzicht van al hun testresulaten!"

En dan staat recht onder jouw geteste, en goed bevonden, product review het geteste, en slecht bevonde, gelijkwaardige product van de concurrent.

Ik zou goud geld voor zulke reclame betalen. Maar ik denk dat de levarancier van het als slecht uit de bus komende product onmiddelijk 12 advocaten naar Sat4All.com serverhost's adres stuurt om de stekker eruit te trekken. smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik ga dit niet uit eigen zak financieren, dus is dat helaas geen optie.

 

De handel profiteert afgezien van de reviews al flink van sites zoals sat4all.

 

Nu krijgen ze de kans iets terug te doen waar ze zelf ook beter van worden.

 

Als het goed is, komt er ook een Vu+ Duo aan, aangeboden door een webshop.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als fabrikant c.q. importeur sta je mijn inziens er mooi op, als je niet bereid bent om een testexemplaar ter beschikking te stellen en deze dan wel wordt aangeboden door het verkoopkanaal.

 

Daarmee geef je als fabrikant / importeur wel een signaal af.

 

Ik ben benieuwd naar de eerste review.

Is dit een eerste stap in wellicht een reeks veranderingen voor sat4all.com? Een soort evolutie naar een tweakers.net achtige site. Of breng ik jullie nu op ideeen ;-)

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich een goed idee, en vooral een goede uitbreiding voor Sat4all. Een beetje a la Tweakers.net, die hebben buiten hun board om ook een zeer uitgebreide website met onder andere reviews van diverse apparatuur.

 

Dat het niet direct storm loopt is te verklaren.

Men weet absoluut nog niet wat te verwachten. Is de review wel deskundig, onbevoroordeeld, en wat voor sfeer gaan de reviews ademen. Sat4all staat denk ik niet best bekend. Er is in het verleden gewoon te veel "ruis" geweest. En dat is iets wat in de zakenwereld absoluut ongewenst is. Het zal tijd kosten het vertrouwen te herstellen.

 

Iets wat ik trouwens direct aan zou passen is het niet teruggeven van apparatuur na de test. Dat de apparatuur misschien beschadigd is tijdens de review moet de leverancier dan maar voor lief nemen, maar de geteste aparatuur komt wel retour afzender.

Dit heeft weinig of niets met geld te maken, de leverancier kan echt wel een test exemplaar missen, maar meer met het opbouwen van vertrouwen. Vertrouwen is in deze alles.

 

Ik hoop echt dat dit van de grond komt. Ik hoop ook dat als er getest wordt dit niet de standaard nietszeggende consumententest, door de een of andere Pipo uitgevoerd in zijn huiskamer op de bank, gaat evenaren maar er ook daadwerkelijk dieper op diverse technische zaken als ook mogelijk, en onmogelijkheden van apparaten wordt ingegaan. Dus getest in een gecontroleerde omgeving.

 

Succes ermee dus,

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lambik61
Als fabrikant c.q. importeur sta je mijn inziens er mooi op, als je niet bereid bent om een testexemplaar ter beschikking te stellen en deze dan wel wordt aangeboden door het verkoopkanaal.

Daarmee geef je als fabrikant / importeur wel een signaal af.


Nee, dit is een keuze die je maakt als onderneming. Beleidt welke je verkiest te voeren. Hier is over vergadert toen er eenmaal de ene na de andere kwam met het verzoek om hun box te testen. Want er zitten ok zat mensen tussen die gewoon proberen een gratis box in handen te krijgen.

Het is natuurlijk jammer dat zij niet mee doen, maar zij kennen sat4all (en medialabs) niet zoals jij en ik het kennen. En er zijn tal van dit soort forums die wel een revieuwtje willen schrijven voor een gratis DM8000/VU DUO w/e.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk zijn er zat forums die willen testen voor een gratis exemplaar hardware.

 

Maar op sat gebied en naamsbekendheid zit sat4all natuurlijk wel in de top 3. Dus de doelgroep voor sat gerelateerde hardware kun je hier vinden.

 

Dat snappen die marketingjongens van grote merken toch ook wel.(hoop ik)

Een simpele advertentie in welk blad dan ook is mijns inziens veeeeel duurder.

 

Het succes van menig product komt hierdoor juist in een stroomversnelling.

 

Sat4all heeft mijn inziens de potentie uit te groeien naar een tweakers.net achtige structuur/opzet.

Dan komen de reklameinkomsten vanzelf.

 

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...