sjumpie Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 hoi ik heb een dreambox 800se ik wil er een nieuwe image erin maken maar ik krijg hem niet in de stopmodus kan ik de 800se niet sereel flashen zie geen compoort wie kan me een tip geven verder doet hij wel alles downloaden via menu enz gr sjumpie
P.C.Hooftletter Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Is dat niet net als bij de gewone DM800 de aan/uit knop aan de voorkant ingedrukt houden terwijl je de stroom aanzet? Dan via het netwerk het ip-adres opzoeken dat hij in het schermpje aangeeft, image uploaden, voila... DM800HDSE - OpenPLi 2.0 DM600 - OpenPLi
Loui (K) Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Origineel bericht van: P.C.Hooftletter Is dat niet net als bij de gewone DM800 de aan/uit knop aan de voorkant ingedrukt houden terwijl je de stroom aanzet? Dan via het netwerk het ip-adres opzoeken dat hij in het schermpje aangeeft, image uploaden, voila... Ja en zo gaat ie goed.Dm800SE Flashing.doc
sjumpie Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Geplaatst: 18 januari 2011 bedankt voor jullie hulp is weer opgelost gr sjumpie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen