No-files Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Kan ik een USB poort van de VU+DUO ook gebruiken als een hdd output?? (de interne hdd van de VUDUO dus). Ik wil deze dan aansluiten op de USB input van een Blu-ray speler zodat ik de files die op de hdd van de VUDUO staan kan afspelen. VU+ DUO met 1,5T HDD, OpenPLI. CD abo, 80cm schotel draaibaar, duo LNB. HDTV: LG LE8500.
Moderator wiz Geplaatst: 18 januari 2011 Moderator Geplaatst: 18 januari 2011 ik zou niet weten hoe je dat voor elkaar zou moeten krijgen, volgens mij is dit niet mogelijk. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Tonskidutch Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 de inhoud van je VU+ hdd (dus vaste schijf in of aan VU+) kun je op eender andere PC afspelen middels VLC want het .ts formaat is af te spelen en te kopiëren je kunt het zelfs afspelen op je TV indien deze de juiste codecs aankan (voorbeeld de samsung ue40c8700) een blue-ray speler kan enkel de blue-ray schijfjes afspelen dus wat je met dat kreng wilt bewerkstelligen inzake opgenomen bestanden van je VU+ is "ons" niet duidelijk (blue-ray spelers zijn "meestal" neerwaards compatible DVD > CD) maar niet automatisch ook mediaplayer. misschien is de vraag te herformuleren wat wil je gaan doen??? Second Life Mungo Parker
Moderator wiz Geplaatst: 18 januari 2011 Moderator Geplaatst: 18 januari 2011 hij wil via een usb poortje van de vu de internet harddisk aanbieden aan een blueray speler om content af te kunnen spelen op een blueray speler als ik het goed begrijp. Voor zover ik weet kan dat niet. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
No-files Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Geplaatst: 18 januari 2011 Bedankt voor het antwoord. Het kan dus niet, was ook te mooi geweest. VU+ DUO met 1,5T HDD, OpenPLI. CD abo, 80cm schotel draaibaar, duo LNB. HDTV: LG LE8500.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen