groeselt Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Ik heb binnenkort een feest, nu heb ik duizenden mp3 bestanden, die ik kan afspelen, maar ik wil iets anders. nl. clips van de liedjes op een scherm via een beamer draaien. is weer eens iets anders. Nu staan veel clips van nieuwere liedjes in redelijke kwaliteit op youtube, maar oudere clips zijn slechte kwaliteit. Is er een andere manier om aan clips te komen? kan ik via youtube naar mp4 ook een lijst van clips in 1 keer downloaden, of moet ik ieder keer per liedje de link kopieren. eerst een lijst maken en dan downloaden dus?
vGnp Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Had je dit topic al gezien? Helpt je waarschijnlijk al een heel eind op weg. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
groeselt Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Geplaatst: 18 januari 2011 klopt, maar dit is idd een link naar de clips van youtube.
Markve Geplaatst: 18 januari 2011 Geplaatst: 18 januari 2011 Kijk anders eens op FTD. In de nieuwsgroepen staan regelmatig clips. Mark
groeselt Geplaatst: 19 januari 2011 Auteur Geplaatst: 19 januari 2011 is er dan een programma waarmee je in 1 keer meerdere clips kunt downloaden
leo1949 Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 Ja dat is er. Klik om te tonen.. Het progje heet Vdownloader en deze zou ook nog kunnen. Gemistdownloader Vdownloader kijkt ook verder dan alleen Youtube. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
groeselt Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Geplaatst: 24 januari 2011 dankjewel voor de link, dit gaat ook, wel langzaam. maar goed het werkt. Nu heb ik vele clips gedownload, maar geluidsniveau verschilt enorm. Is er nu ook een programma die het gekluid van diverse clips op 1 niveau zet. weet dat dit voor mp3 wel bestaat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen