Rein Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 Ik moet een schotel installeren voor een vluchteling die onze taal niet spreekt. Ik vraag me af welke satelliet ik moet hebben en waar deze staat. Gr. Rein
Tonskidutch Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 wellicht kan je die niet eens ontvangen hier in benelux ? kijk samen eens met die vluchteling op kingofsat.net dan kunnen jullie samen de zendernaam invoeren en zoekt men naar de bijbehorende satposities indien gevonden kijk je naar de beam / footprint van die sat ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Jean-Claude Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 toch toch, het zijn er een 4-tal, op Hotbird dacht ik. Ariana is er één van, de rest weet ik niet meer zo uit het hoofd. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Tonskidutch Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 ja dan, op hotbird gaat altijd maar de vluchteling moet natuurlijk toch een naam geven googletranslate? ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
roland Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 Was het net ook even aan't nazien, inderdaad allessinds 4 Rta Afghanistan Sada E Afghanistan Ariana Afghanistan Payam E Afghan Alle op Hotbird Groetjes Feeds worden ontvangen met Azbox HD Premium + Schotel Laminas 120
cookie monster Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 http://www.lyngsat.com/freetv/Afghanistan.html C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen