Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Krijg gisterenavond een brief in de brievenbus dat Canaldigitaal haar abonnementsgeld met ingang van 1 maart 2011 met 75 euro-cent gaan verhogen en ze leggen mij nu de volgende keuzes voor;

1. Opzeggen abonnement voor 15 februari 2011 via een betaald telefoonnummer .

2. Niets doen en prijsverhoging accepteren.

3. Het huidige family pakket verlengen met 1 jaar, inclusief HDTV ontvanger + duo LNB voor 75 euro.

4. Het huidige family pakket verlengen met 2 jaar, inclusief HDTV ontvanger + duo LNB voor 25 euro.

5. Het huidige family pakket vervangen door entertainment pakket tegen met gratis HDTV ontvanger en duo LNB tegen 24,95 euro per maand.

Ik bezit zelf momenteel een oude (geen platte HD) televisie en reeds een schotel met dubbele kop en een Philips DSR2211 ontvanger.

Optie 5 is voor mij geen alternatief, evenals optie 1 omdat Digitenne hier een slechte ontvangst heeft, blijven dus optie 2, 3 of 4 over.

Ik vraag mij af wat voor meerwaarde optie 3 en 4 hebben ten opzichte van optie 2, als ik toch voorlopig niet van plan ben om mijn huidige tv te vervangen.

Er wordt in de brief niet gerept ovreter welke HDTV ontvanger wordt geleverd, maar ik neem aan dat (zo op het plaatje te zien) het de Philips 7141 is.

Weet ook iemand wat voor meerwaarde (naast het feit dat je reeds op de toekomst bent voorbereid) optie 3 of 4 hebben ten opzicht van optie 2, m.a.w. kan ik ook meer zenders ontvangen dan met mijn huidige Philips DSR2211?

Astrakijker

Keuzes doe je alleen tussen leuke dingen, dilemma's heb je als je moet kiezen tussen nare dingen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Astrakijker
Krijg gisterenavond een brief in de brievenbus dat Canaldigitaal haar abonnementsgeld met ingang van 1 maart 2011 met 75 euro-cent gaan verhogen

Erh ... da's nagenoeg niets.
Lekker laten gaan.

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Geplaatst:

Waar lullen we over? Ik heb ook nog de kabel er bij en daar voeren ze een verhoging door van het ongekende bedrag van 0.50 euries p/m. Dit samen met de onmetelijke verhoging van 0.75 euries p/m van cds, zet mij terug, per maand, voor wel 1.25 euries oftewel 15 euries per jaar! Oftewel 10 liter benzine. En bij cds krijg je nog een aanbieding ook, bij ziggo niet.

Origineel bericht van: Astrakijker
Krijg gisterenavond een brief in de brievenbus dat Canaldigitaal haar abonnementsgeld met ingang van 1 maart 2011 met 75 euro-cent gaan verhogen en ze leggen mij nu de volgende keuzes voor;

1. Opzeggen abonnement voor 15 februari 2011 via een betaald telefoonnummer .

...

5. Het huidige family pakket vervangen door entertainment pakket tegen met gratis HDTV ontvanger en duo LNB tegen 24,95 euro per maand.

Ik bezit zelf momenteel een oude (geen platte HD) televisie en reeds een schotel met dubbele kop en een Philips DSR2211 ontvanger.

Optie 5 is voor mij geen alternatief, evenals optie 1 omdat Digitenne hier een slechte ontvangst heeft, blijven dus optie 2, 3 of 4 over.

Ik vraag mij af wat voor meerwaarde optie 3 en 4 hebben ten opzichte van optie 2, als ik toch voorlopig niet van plan ben om mijn huidige tv te vervangen.

Er wordt in de brief niet gerept ovreter welke HDTV ontvanger wordt geleverd, maar ik neem aan dat (zo op het plaatje te zien) het de Philips 7141 is.

Weet ook iemand wat voor meerwaarde (naast het feit dat je reeds op de toekomst bent voorbereid) optie 3 of 4 hebben ten opzicht van optie 2, m.a.w. kan ik ook meer zenders ontvangen dan met mijn huidige Philips DSR2211?

Astrakijker

Keuzes doe je alleen tussen leuke dingen, dilemma's heb je als je moet kiezen tussen nare dingen.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Catastrofus

Waar lullen we over? Ik heb ook nog de kabel er bij en daar voeren ze een verhoging door van het ongekende bedrag van 0.50 euries p/m. Dit samen met de onmetelijke verhoging van 0.75 euries p/m van cds, zet mij terug, per maand, voor wel 1.25 euries oftewel 15 euries per jaar! Oftewel 10 liter benzine.

En nog meer liters diesel ;-)

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Geplaatst:

Als je bij CDS wilt blijven zou ik voor de 25 Euro optie krijgen. Ondanks dat je geen echt HD ontvangt op je oude TV, wordt toch de beeldkwaliteit beter... Zonder HD pakket in ieder geval op Nederland 1, 2 en 3. En je bent redelijk goedkoop op de toekomst voortbereid.

Digitenne is geen optie. Dan zal je tevens nogal wat zenders gaan missen.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Ik had eerder een verlaging van € 0,75 verwacht als compensatie voor het in het verkeerde beeldformaat uitzenden voor een lange periode in 2010 van verschillende zender.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Zatter
Ik had eerder een verlaging van € 0,75 verwacht als compensatie voor het in het verkeerde beeldformaat uitzenden voor een lange periode in 2010 van verschillende zender.

Misschien moest je nu toch maar eens een andere tv kopen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

waarom zeg je de kabel dan niet op??? heb ik ook gedaan alleen schotel en die stomme nederlandse zenders geven iedere keer aan geen abbonement moet ik de kaart er uit halen en weer er in ik wordt daar niet vrolijk van als ik zo een brief krijg kunnen ze het helemaal houden kijk wel FTA,kijk betalen en dan iedere keer niet ontvangen is ook geen deal

Geplaatst:

Huh? Jij mist de ondertoon in mijn antwoord en bovendien ben ik best wel tevreden met m'n kabelboer.

Origineel bericht van: idef
waarom zeg je de kabel dan niet op??? heb ik ook gedaan alleen schotel en die stomme nederlandse zenders geven iedere keer aan geen abbonement moet ik de kaart er uit halen en weer er in ik wordt daar niet vrolijk van als ik zo een brief krijg kunnen ze het helemaal houden kijk wel FTA,kijk betalen en dan iedere keer niet ontvangen is ook geen deal

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerard 76
Ik voel weer een tsunami aan kritiek aankomen
vanwege deze absurde en exorbitante prijsverhoging :Dcry

Niet zo heftig reageren a.u.b. ! Het gaat mij niet om die 75 centjes, die stellen niet zoeveel voor en kan aan het einde van de rit deze toch niet meenemen. Het gaat mij meer om de vraag of het zin heeft (en nuttig voor mij is) de huidige ontvanger om te ruilen voor een andere.

Geplaatst:

Ik zou sowieso voor een HD ontvanger (en duo lnb) gaan als je die nog niet hebt (zeker als je de astra3 al ontvangt). Dan ben je de komende jaren verzekerd van beeld en alvast klaar voor de onvermijdelijke mpeg4 toekomst. Er zit gewoon een scart aansluiting op, dus als je nog geen HD tv hebt maakt niet uit en kun je de HD ontvanger gewoon gebruiken.

Als je niet over wilt stappen (van aanbieder of abonnement) zou ik persoonlijk kiezen voor de EUR 25 met 2 jaar abbo verlenging, maar dat is een persoonlijke keuze wink

Of je de CDS ontvanger neemt (voor 25 of 75) of er zelf éen los aanschaft, hangt geheel van je eigen wensen af smile

Ps. Die duo lnb die je reeds hebt en dus dubbel hebt kan je altijd aan een kennis geven (of op marktplaats zetten).

Geplaatst:

Welke prijsverhoging vh familliepakket?

Die van 13,50 of 14,95, of beide?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen