Ga naar inhoud

Philips 7071, display knippert en valt soms uit.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

[color:"blue"] [/color] Ik heb een Philips 7071 waarvan het display knippert. De ontvanger staat in een kast en als het erg warm is valt deze zelfs uit. Mijn vraag is of meerdere mensen hier last van hebben en of dit normaal is. Als ik de ontvanger weer aan zet functioneert deze wel weer normaal. Is de ontvanger warmte gevoelig en is dit een soort beveiliging of is dit een defect. [color:"blue"] [/color]

Geplaatst:

Het is niet echt vreemd dat een electronisch apparaat problemen laat zien als hij "te warm" wordt. Je deco wordt ook best warm. Als je de kast dicht laat als je deco gebruikt wordt en als de kast dan ook niet echt groot is, lijkt het mij niet vreemd dat je deze problemen krijgt. Je kunt proberen je deco in een grotere ruimte te plaatsen en kijk of het probleem zich nog voordoet. Is dat zo???? Dan zal je denk ik een reperateur op moeten zoeken.

Sterkte!!!!

Geplaatst:

Het is net als een computer, als je deze geen ventilatie geeft loopt ie vanzelf vast.

Probeer je ontvanger eens een tijdje op een goed geventileerde plaats, een ontvanger produceerd namelijk ontzettend veel warmte.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen