Norman Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 Hallo, ik heb een probleem met de ontvanger (humax icord) er staat check system op het display.weet iemand wat dat is. alvast bedankt, Inverto 7000
ernie138 Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Heb op een Duits Forum gelezen over een software probleem met de EPG. Oplossing is de automatische EPG uit te zetten in het menu. Misschien is dit voor jou een oplossing??
bytheway Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 "Check system" is geen foutmelding, maar een misvertaling duits-engels, denk ik. Bedoeling is "iCord is met systeem-controle bezig", niet "U moet het systeem controleren". "Checking system..." was beter! ("Check system" is getoond (+/- 30 sec.) net voor EPG downlod begint). David Bytheway 2x Humax iCord Multytenne-4-twin Multytenne-3-twin Samsung LE40A686
Norman Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Geplaatst: 12 februari 2011 Gelukkig, ik dacht dat het een error was!!. Dank voor de reactie. Norman Inverto 7000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen