Sprinkle Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 Hallo, ik hoop dat er mij iemand in de juiste richting kan duwen met mijn probleem... Ik draai openpli 2 nightly builds. Ik heb meestal rond de avonduren meerdere malen dat mijn box ineens vastloopt, dan zie ik nog een freeze beeld op het scherm, zie ik nog het pinkend blauw lampje van de opname, maar kan ik niets meer doen met mijn afstandsbediening, geen ssh noch ping naar de box, en de tijd blijft stilstaan op het display... Ook heb ik het probleem dat ik meerdere malen moet rebooten om beeld terug te krijgen (maar dat is zo te zien een meer voorkomend probleem als ik de andere topics bekijk). Ik heb vandaag een verse installatie gedaan met de image van 19/01. Maar geen beterschap... Ik heb zo te zien een stabielere box waarbij ik meerdere opnames tegelijk kan doen wanneer ik hem in standby laat staan... De box is wel redelijk warm als er een crash optreedt... Heeft iemand hetzelfde probleem? Hoe kan ik dit troubleshooten ?
h5550 Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Heb ik ook gehad. gewoon terug gaan naar pli 1. 2*Xtrend ET10000, Dreambox 7020HD, Dreambox 8000, C+ Entertainment abo + HDTV Pakket, Triax 88 cm multiblock met 4 alps twin, Satlink ws-6912
Sprinkle Geplaatst: 20 januari 2011 Auteur Geplaatst: 20 januari 2011 Is misschien mijn enige keus , maar ik geef niet graag zo snel op ;-) , en ik kan toch niet eeuwig op openpli 1 draaien ? Ik ga nog eens zoeken of ik mijn box koeler kan krijgen, ik heb nog een aantal threads gezien die dit bespreken , ik heb nog een reden gevonden waardoor het zou kunnen komen, maar dat mag ik hier niet echt bespreken, als je begrijpt wat ik bedoel ;-) Heeft er nog iemand anders ideeen ?
Tonskidutch Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 je interne share gewoon eens uitzetten en kijken wat er gebeurd na een herstart veelal worden veel teveel zaken in de interne share doorgestuurd en verstuurd maar ook emu in de softcam via f enc lijn triggered onzinnig veel zoeken en veroorzaakt storing verder is altijd aardig om te weten welke hoeveelheid aan plugins geinstalleerd is? ciao Pabadam Yonderboi
Sprinkle Geplaatst: 20 januari 2011 Auteur Geplaatst: 20 januari 2011 Ik kan mijn c lijn er wel eens uitgooien ... Ik heb de brushedalu-hd skin en als plugins : Imdb details Epgimport Autotimer ( met redelijk uitgebreide lijst) Epgsearch Cccam info Dyndns Webinterface Pictureplayer Mediascanner Audio synchronisatie Waarvan de laatste 4 er al opstonden na herinstallatie...
Sprinkle Geplaatst: 20 januari 2011 Auteur Geplaatst: 20 januari 2011 Het vreemde is dat het meestal gebeurt tussen 10 en 12 savonds , meestal staat hij dan al een tijdje te spelen ,vandaar dat ik dacht aan de temperatuur... Maar het zou ook het andere kunnen zijn ...
Tonskidutch Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 als er veel van de interne share gebruikers 's avond zijn aan het zappen en niet genoeg gefilterd wordt komt het wel eens tot zo'n kortstondige CCcam overload telnet ps op zo'n moment telnet free op zo'n moment telnet top op zo'n moment je clients hoeven geen emm's te sturen je hoeft van interne clients ook niet alles van te weten je clients hoeven geen emu > no ipv yes in C allemaal kort en bondig uitgelegd in de CCcam.cfg ciao Pabadam Yonderboi
Sprinkle Geplaatst: 20 januari 2011 Auteur Geplaatst: 20 januari 2011 Ik denk wel dat de laatste settings wel redelijk goed zitten... Ik zit wel met het probleem dat op het moment van zo'n freeze ssh en ping niet meer mogelijk is ... dus waarschijnlijk zal telnet ook niet werken....en ik dus niet kan checken wat precies gebeurt ... Zou in zo'n geval niet enkel het cccam proces vasthangen ? Misschien moet ik ook daar nog wat meer onderzoek naar doen voor nog andere settings bij te voegen ...
Tonskidutch Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 log je router eens andere poort dan die standaard crap ciao Pabadam Yonderboi
Sprinkle Geplaatst: 20 januari 2011 Auteur Geplaatst: 20 januari 2011 Hmmm.... Ik moet er mij dan nog een halen ... Ik ging dat nog wel doen , maar mijn keuze is nog niet helemaal gemaakt ... Ik ging de linksys e3000 nemen maar die zou problemen hebben met dyndns ...
Sprinkle Geplaatst: 22 januari 2011 Auteur Geplaatst: 22 januari 2011 Ik ben nu naar de skin magic-hd gegaan en nu lijkt het iets stabieler ... ik heb ook de fan systeemplugin geinstalleerd en daar heb ik gezien dat mijn box frequent op bepaalde punten op 53 graden continue staat... Mijn box staat wel in de vrije lucht , ik ben me nu aan het afvragen of ik een fan zou installeren , ik tijfel omwille van het stofzuiger effect ...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen