Pedro4 Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Ik heb eergisteren de nieuwste pli erop gezet. Nu is de teletekst langzamer en er staat geen teletekst meer in de display van de 8000. Weet iemand of ik daar iets aan kan doen? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
vGnp Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Origineel bericht van: Pedro4 en er staat geen teletekst meer in de display van de 8000 Ik denk dat dat komt doordat het display losgekoppeld is van de skins: Linkje vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Neptunus Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Dat het niet in het display staat maakt mij niets uit, dat teletekst trager wordt vind ik echter een ramp. Ik gebruik het zeer veel dus iedere verslechtering komt aan. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Littlesat Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Citaat: Ik denk dat dat komt doordat het display losgekoppeld is van de skins Kan er niets mee te maken hebben. Skins worden gewoon door E2 ingelezen bij het opstarten, die komen dus op 1 hoop in het geheugen terecht... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Meega1 Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: Ik denk dat dat komt doordat het display losgekoppeld is van de skins Kan er niets mee te maken hebben. Skins worden gewoon door E2 ingelezen bij het opstarten, die komen dus op 1 hoop in het geheugen terecht... Ik weet niet of het probleem hierdoor wordt veroorzaakt maar als ik het commando top in telnet geef en vervolgens op de teletekstknop druk veranderd mijn vs2 waarde van 100mb naar 117mb oftewel hij moet iets in het geheugen schrijven van 17 mb (bij enigma2)voordat je het op je tv ziet verschijnen. Is maar een constatering. Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Pedro4 Geplaatst: 20 januari 2011 Auteur Geplaatst: 20 januari 2011 Origineel bericht van: Neptunus Dat het niet in het display staat maakt mij niets uit, dat teletekst trager wordt vind ik echter een ramp. Ik gebruik het zeer veel dus iedere verslechtering komt aan. Dat die display niet aangeeft dat ik teletekst aan het kijken ben is niet zo erg maar die langzame teletekst is hinderlijk. Bij de pli van een half jaar geleden had ik dat niet. Iemand nog enig idee???? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Spacerpower Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Dat die display niet aangeeft dat ik teletekst aan het kijken ben is niet zo erg maar die langzame teletekst is hinderlijk. Bij de pli van een half jaar geleden had ik dat niet. Iemand nog enig idee???? klopt wel van die constatering duurt erg lang was voorheen niet misschien dat de pli ontwikkelaar er na kunnen kijken. VU+Ultimo 4K
Littlesat Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Ik vind de teletekst helemaal niet langzaam (op een DM800 op een HD kanaal na)... alleen het opstarten is langzamer... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Beheerder Michel Geplaatst: 20 januari 2011 Beheerder Geplaatst: 20 januari 2011 Bijna 5 seconden tot de applicatie wat doet na drukken van de txt toets. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
theparasol Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Origineel bericht van: Littlesat Ik vind de teletekst helemaal niet langzaam (op een DM800 op een HD kanaal na)... alleen het opstarten is langzamer... Begint hier die discussie over traag teletekst ook al? Ik kan melden dat het met gemini3 op een dm800 nog wel op snelheid zit en zelfs sneller dan met openpli1. Ook HD kanaal werkt teletekst op snelheid. Zolang ze die teletext kwestie bij pli nog niet getackelt hebben moet gemini het maar doen. De vrouw was al meer dan 6 weken pissig dat haar "krant" zo vreselijk traag werkte.
Pedro4 Geplaatst: 20 januari 2011 Auteur Geplaatst: 20 januari 2011 Origineel bericht van: theparasol Origineel bericht van: Littlesat Ik vind de teletekst helemaal niet langzaam (op een DM800 op een HD kanaal na)... alleen het opstarten is langzamer... Begint hier die discussie over traag teletekst ook al? Ik kan melden dat het met gemini3 op een dm800 nog wel op snelheid zit en zelfs sneller dan met openpli1. Ook HD kanaal werkt teletekst op snelheid. Zolang ze die teletext kwestie bij pli nog niet getackelt hebben moet gemini het maar doen. De vrouw was al meer dan 6 weken pissig dat haar "krant" zo vreselijk traag werkte. Op de pli van een aantal maanden geleden was het nog prima. Heeft iemand anders er ook last van? Welke pli doet dit niet??? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
TheMystery Geplaatst: 21 januari 2011 Geplaatst: 21 januari 2011 ik heb het getest op een dm500hd en een vu+ met een hd kanaal. de dm500hd opend txt in 2 a 3 sec en de vu in 5 a 6 sec. VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
Neptunus Geplaatst: 21 januari 2011 Geplaatst: 21 januari 2011 Ik vind dat er aan de snelheid van teletekst geen concessies moeten worden gedaan. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Boerenjong Geplaatst: 21 januari 2011 Geplaatst: 21 januari 2011 Ik heb dat teletekst probleem ook met de Open Pli Enkel het opstarten is erg traag. Maar dan gaat het wel goed Vr gr
Golfdiesel Geplaatst: 21 januari 2011 Geplaatst: 21 januari 2011 OpenPLi 2.0 op een 7025+ heeft ook geen problemen met TXT. Het starten duurt gevoelsmatig iets langer dan bij OpenPLi 1, maar het cachen gaat razendsnel. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen