Ga naar inhoud

Waarom langzame teletekst met nieuwste pli ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb eergisteren de nieuwste pli erop gezet. Nu is de teletekst langzamer en er staat geen teletekst meer in de display van de 8000.

Weet iemand of ik daar iets aan kan doen?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pedro4
en er staat geen teletekst meer in de display van de 8000

Ik denk dat dat komt doordat het display losgekoppeld is van de skins: Linkje

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Dat het niet in het display staat maakt mij niets uit, dat teletekst trager wordt vind ik echter een ramp. Ik gebruik het zeer veel dus iedere verslechtering komt aan.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Citaat:

Ik denk dat dat komt doordat het display losgekoppeld is van de skins

Kan er niets mee te maken hebben. Skins worden gewoon door E2 ingelezen bij het opstarten, die komen dus op 1 hoop in het geheugen terecht...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Ik denk dat dat komt doordat het display losgekoppeld is van de skins

Kan er niets mee te maken hebben. Skins worden gewoon door E2 ingelezen bij het opstarten, die komen dus op 1 hoop in het geheugen terecht...

Ik weet niet of het probleem hierdoor wordt veroorzaakt maar als ik het commando top in telnet geef en vervolgens op de teletekstknop druk veranderd mijn vs2 waarde van 100mb naar 117mb oftewel hij moet iets in het geheugen schrijven van 17 mb (bij enigma2)voordat je het op je tv ziet verschijnen.
Is maar een constatering.

Meega

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus
Dat het niet in het display staat maakt mij niets uit, dat teletekst trager wordt vind ik echter een ramp. Ik gebruik het zeer veel dus iedere verslechtering komt aan.

Dat die display niet aangeeft dat ik teletekst aan het kijken ben is niet zo erg maar die langzame teletekst is hinderlijk.
Bij de pli van een half jaar geleden had ik dat niet. Iemand nog enig idee????

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Dat die display niet aangeeft dat ik teletekst aan het kijken ben is niet zo erg maar die langzame teletekst is hinderlijk.

Bij de pli van een half jaar geleden had ik dat niet. Iemand nog enig idee????

klopt wel van die constatering duurt erg lang was voorheen niet misschien dat de pli ontwikkelaar er na kunnen kijken.

VU+Ultimo 4K 

Geplaatst:

Ik vind de teletekst helemaal niet langzaam (op een DM800 op een HD kanaal na)... alleen het opstarten is langzamer...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
  • Beheerder
Geplaatst:

Bijna 5 seconden tot de applicatie wat doet na drukken van de txt toets.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Ik vind de teletekst helemaal niet langzaam (op een DM800 op een HD kanaal na)... alleen het opstarten is langzamer...

Begint hier die discussie over traag teletekst ook al? Ik kan melden dat het met gemini3 op een dm800 nog wel op snelheid zit en zelfs sneller dan met openpli1. Ook HD kanaal werkt teletekst op snelheid.
Zolang ze die teletext kwestie bij pli nog niet getackelt hebben moet gemini het maar doen.
De vrouw was al meer dan 6 weken pissig dat haar "krant" zo vreselijk traag werkte.
Geplaatst:
Origineel bericht van: theparasol

Begint hier die discussie over traag teletekst ook al? Ik kan melden dat het met gemini3 op een dm800 nog wel op snelheid zit en zelfs sneller dan met openpli1. Ook HD kanaal werkt teletekst op snelheid.
Zolang ze die teletext kwestie bij pli nog niet getackelt hebben moet gemini het maar doen.
De vrouw was al meer dan 6 weken pissig dat haar "krant" zo vreselijk traag werkte.

Op de pli van een aantal maanden geleden was het nog prima. Heeft iemand anders er ook last van? Welke pli doet dit niet???

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

OpenPLi 2.0 op een 7025+ heeft ook geen problemen met TXT. Het starten duurt gevoelsmatig iets langer dan bij OpenPLi 1, maar het cachen gaat razendsnel.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen