Ga naar inhoud

Waarom langzame teletekst met nieuwste pli ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij ons hier op de DM800 met openpli2 gaat na het opstarten van teletext wat idd wat langer duurt dan met openpli 1 ook het doorschakelen naar volgende pagina met 1 seconden tussenpauzes.

Dat was vroeger nooit en belemmert het vlot doorzappen naar nieuwe info. Heb het dan over SD kanaal. Als je per ongeluk op een HD kanaal op teletext drukt duurt het nog veel langer en het doorzappen wil je niet eens meer.

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: hemertje
probleem is bekend, de oplossing alleen nog niet

Kunnen jullie aan de hand van de verschillen tussen de oude en de nieuwe pli's niet zeggen waar het aan ligt?
Waarschijnlijk niet anders hadden jullie dit wel aan gepast???

Is het verstandig om weer een oude versie erop te zetten waardoor ik weer een normale teletekst krijg?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

DM800 OpemPLi van vandaag, TXT openen duurde 36 seconden, volgende pagina 28 seconden.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Geplaatst:

Zo tezamen met de bootproblemen blijf ik voorlopig nog wel de versie 1.0 gebruiken, dit in tegenstelling tot de 2.0 op de VU want die draait perfect.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Citaat:

DM800 OpemPLi van vandaag, TXT openen duurde 36 seconden, volgende pagina 28 seconden.

Vast en zeker op en HD kanaal....
Citaat:

Is het verstandig om weer een oude versie erop te zetten waardoor ik weer een normale teletekst krijg?

De OpenPli2.0 is beta... als je die gebruikt dan zal je moeten accepteren dat er iets niet goed werkt, zoals deze teletekst die trager is. Ook moet je dan accepteren dat het wel eens langer kan duren voordat er een oplossing komt en zo. Wilt je zeker weten dat (praktisch) alles werkt dan moet je de openPli1.0 niet beta nemen van September 2010.

De trage teletekst zal worden opgelost, alleen heeft dat tijd nodig. Inmiddels hebben we wel ontdekt dat dit niet op alle hardware traag is. Voor meer info: http://www.pli-images.org/forum/viewthread.php?forum_id=64&thread_id=16821

Pli is open... dus als iemand de fout vind en eventueel een fix dan horen wij dat uiteraard ook graag.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Wat is het verschil dan tussen de 2.0 en de 1.0 ? Ander menu ? Of wat dan ?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pedro4
Wat is het verschil dan tussen de 2.0 en de 1.0 ? Ander menu ? Of wat dan ?

Iemand nog wat advies voordat ik hem erop zet ?????
Als die b.v. niet zo gebruiksvriendelijk is dan doe ik het niet. Of nog andere problemen heeft !!!!!!

Daarkendemeelachen !!!!

• 4 weken later...
Geplaatst:

Inmiddels draait Teletekst op de DM8000 weer op hoge snelheid. laugh

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

• Beheerder
Geplaatst:

Kijk eens aan. Goed werk!

Nu die verdomde boot problemen nog :D

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Beheerder
Geplaatst:

Echt wel, ik heb nu van pure armoede een Vu+ Duo staan omdat die wel goed opstart wink

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Michel
Nu die verdomde boot problemen nog :D

Tsja, het lijkt er toch echt op dat dit in de drivers zit, dus is het wachten op DMM.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

• Beheerder
Geplaatst:

Krijgen we die discussie nu alweer?

Het is mij ook duidelijk dat er vast met de drivers ook niet helemaal pluis is, maar met andere images werkt het wel goed.

Het is dus niet alleen een driver.

Mvg,

Michel

Geplaatst:

Wel een verademing hoor dat snelle teletekst.

En ik moest een software update doen om het snelle teletekst binnen te halen, met angst en beven..........ging het direct goed!

verder maar weer afblijven, maar het liefst zet ik de box in de nacht en overdag uit.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen