vGnp Geplaatst: 14 februari 2011 Geplaatst: 14 februari 2011 Origineel bericht van: Neptunus maar het liefst zet ik de box in de nacht en overdag uit. Wat heb je aan een box die altijd uitstaat? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Littlesat Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Citaat: Het is dus niet alleen een driver. Het is ook een verbetering door PLi (denk maar aan het 30 seconden sneller booten op al die andere boxen), waardoor dat driver probleem veel sneller getriggerd wordt ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Neptunus Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: Neptunus maar het liefst zet ik de box in de nacht en overdag uit. Wat heb je aan een box die altijd uitstaat? vGnp Als je pakweg 4 uur per etmaal TV kijkt begrijp ik niet dat die box 20 uur aan moet blijven staan, tenzij het een server is. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Duolist Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: Neptunus maar het liefst zet ik de box in de nacht en overdag uit. Wat heb je aan een box die altijd uitstaat? Als je pakweg 4 uur per etmaal TV kijkt begrijp ik niet dat die box 20 uur aan moet blijven staan, tenzij het een server is. Maar dan staat die dus niet altijd uit Enneuh..... je maakt geen opnames?
Neptunus Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Als je goed leest dan schrijf ik "in de nacht" en "overdag" en dat is dus niet "altijd". Zo tegen zes uur in de avond zet ik de box aan en om twaalf uur uit, blijven er dus behoorlijk wat uren over dat de box niets staat te doen en dan mag ie van mij uit. Opnames maak ik vrijwel altijd in de avond. Overigens maakte ik altijd veel opnames bedoeld voor de IPOD maar sinds de nieuwe Beta Uitzending gemist download ik de content van de PO. Maar we dwalen af: die snelle teletekst en wat andere voordelen zoals alle media onder de PVR knop heeft ertoe geleid dat ook ik de box nu wel aan laat staan. Maar zodra het bootprobleem is opgelost zet ik de elektro plugin weer aan. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Pedro4 Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Geplaatst: 15 februari 2011 Origineel bericht van: Henksat Inmiddels draait Teletekst op de DM8000 weer op hoge snelheid. Goed werk. Krijgen we nu ook al in de display te zien dat we teletekst op hebben gezet?? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Geplaatst: 15 februari 2011 Origineel bericht van: mobieltje Yep. Grts. Ik heb een update gedaan maar in de display is nog niets te zien. ????? Moet ik de hele nieuwe pli 2.0 erop zetten??? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Littlesat Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 Citaat: Krijgen we nu ook al in de display te zien dat we teletekst op hebben gezet?? Wat zijn de voordelen om dit weer te doen? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Pedro4 Geplaatst: 16 februari 2011 Auteur Geplaatst: 16 februari 2011 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: Krijgen we nu ook al in de display te zien dat we teletekst op hebben gezet?? Wat zijn de voordelen om dit weer te doen? Al we op de knop teletekst drukken dan zien we direkt of teletekst opstart. Soms richt iemand niet goed en dan zag je direkt op de display dat teletekst niet opgestart was. Een van de anderen zegt dat dit in de display al zichtbaar is maar bij mij niet. Ik heb de 2.0 pli van 18-1-2011 en ook al een update gedaan. Maar ik zie niets in de display dat de teletekst op staat. Is het met de allernieuwste pli wel zichtbaar ??? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 17 februari 2011 Auteur Geplaatst: 17 februari 2011 Origineel bericht van: Pedro4 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: Krijgen we nu ook al in de display te zien dat we teletekst op hebben gezet?? Wat zijn de voordelen om dit weer te doen? Al we op de knop teletekst drukken dan zien we direkt of teletekst opstart. Soms richt iemand niet goed en dan zag je direkt op de display dat teletekst niet opgestart was. Een van de anderen zegt dat dit in de display al zichtbaar is maar bij mij niet. Ik heb de 2.0 pli van 18-1-2011 en ook al een update gedaan. Maar ik zie niets in de display dat de teletekst op staat. Is het met de allernieuwste pli wel zichtbaar ??? Weet iemand hoe het zit met bovenstaande vraag ??? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
bigtwin Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Ik heb vandaag een update van PLi 2 gedaan, daarmee zie ik geen aanduiding van teletekst in het display. Ik kan me herinneren dat dat ooit wel het geval was, met een oude versie van PLi. Maar dat is wel offtopic, langzaam is de teletekst zeker niet. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Pedro4 Geplaatst: 19 februari 2011 Auteur Geplaatst: 19 februari 2011 Origineel bericht van: bigtwin Ik heb vandaag een update van PLi 2 gedaan, daarmee zie ik geen aanduiding van teletekst in het display. Ik kan me herinneren dat dat ooit wel het geval was, met een oude versie van PLi. Maar dat is wel offtopic, langzaam is de teletekst zeker niet. Ik heb ook een update gedaan en bij mij is ook niets te zien in de display. Misschien wel met de laatste nieuwe versie (dus geen update)???? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Waarom denkt iedereen dat er iets in het display zou komen? Tevens zie ik het nut er zelf niet zo van in, zeker niet nu de TT snel opstart.
Pedro4 Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Geplaatst: 20 februari 2011 Origineel bericht van: Pedro Newbie Waarom denkt iedereen dat er iets in het display zou komen? Tevens zie ik het nut er zelf niet zo van in, zeker niet nu de TT snel opstart. Ik zie het nut er wel van in. Vandaar de vraag. Kijk maar eens naar eerdere berichten. Daar staat het antwoord. Lezen maar. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen