Gast Compujunk Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Hallo, ik heb onlangs het zenderpakket van canaldigitaal uitgebreid en zou nu ook discovery science plus nog een aantal andere zenders moeten kunnen ontvangen echter is dat niet het geval. na onderzoek blijkt dat die op de Astra 23.5 op frequency 11739 V (tp 202) zit. Die hele transponder krijg ik dus niet. ik krijg er geen lock op ondanks dat ik een signaal van 80% op die transponder heb, wat toch genoeg zou moeten zijn. Iemand een idee waar dit door kan komen? andere transponders werken wel gewoon. Ik heb trouwens een dreambox 7000 met een PLI images mvg Rene
paardengek Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 Voor die transponder is de 7000 ongeschikt. Astra 3B (23.5E) - 11739.00 V - Txp: 66 - Beam: Europe DVB-S2 (QPSK) - 27500 5/6 (CANALDIGITAAL, 45.5 Mbps) - NID:3 - TID:3202 DVB-S2 geeft aan dat het een HD ( high definition ) transponder is, die dus alleen door een HD sateliet ontvanger te ontvangen is. Wil je toch deze transponder ontvangen, zul je dus een andere satelietreceiver moeten aanschaffen. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast Compujunk Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 oeps dat was me even ontgaan niet gezien dat het DVB-S2 was. Thanks voor het antwoord
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen