Ga naar inhoud


Alle zenders open


Bikkel

Aanbevolen berichten


Volgens mij klopt dat niet!

 

Er zijn twee kanalen opengezet n.l. Eredivisie Live 1 en Eredivisie 2/AT5 en je kan deze kanalen alleen maar zien als je een abonnement hebt bij KPN

Heb je een proefabonnement, dan werken die twee zenders ook.

 

Citaat:

Alle televisieabonnees van KPN kunnen vanaf vandaag tot en met het einde van deze maand gratis naar Eredivisie Live kijken. Hierdoor is voor iedereen met een abonnement op Digitenne en Interactieve TV van KPN het mogelijk om vanavond naar de uitgestelde voetbalklassieker Ajax – Feyenoord te kijken.

De voetballiefhebber kan bij KPN zonder extra kosten en verplichtingen kennismaken met het aanbod van de betaalzender Eredivisie Live. Via Interactieve TV van KPN zijn alle televisiekanalen van Eredivisie Live beschikbaar. Sinds deze week is het hoofdkanaal van Eredivisie Live ook in HD-kwaliteit beschikbaar. Als men Digitenne afneemt dan kan men alleen naar de voetbalkanalen Eredivisie Live 1 en Eredivisie Live 2 kijken. Eredivisie Live 2 wordt door KPN bij Digitenne wel als deelkanaal aangeboden. Ook is er bij Digitenne geen HD-kanaal van Eredivisie Live beschikbaar.

Naast Ajax – Feyenoord zijn vanavond op de inhaalwedstrijden FC Twente – Heracles Almelo, VVV-Venlo – FC Utrecht en AZ – N.E.C. Als klap op de vuurpijl kan er ook rechtstreeks worden genoten van het FA Cup duel Leeds United – Arsenal. Volgende week biedt Eredivisie Live de kwartfinales van de KNVB Beker, met onder meer op woensdag 26 januari exclusief de kraker tussen FC Twente en PSV. In het weekend van 29 januari staat de vierde ronde van de FA Cup op het programma. Ook dit legendarische bekertoernooi is met ingang van dit seizoen exclusief te zien op Eredivisie Live.

 

Bron: Totaaltv

 

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mobieltje
Volgens mij klopt dat niet!

Er zijn twee kanalen opengezet n.l. Eredivisie Live 1 en Eredivisie 2/AT5 en je kan deze kanalen alleen maar zien als je een abonnement hebt bij KPN
Heb je een proefabonnement, dan werken die twee zenders ook.

Citaat:

Alle televisieabonnees van KPN kunnen vanaf vandaag tot en met het einde van deze maand gratis naar Eredivisie Live kijken. Hierdoor is voor iedereen met een abonnement op Digitenne en Interactieve TV van KPN het mogelijk om vanavond naar de uitgestelde voetbalklassieker Ajax – Feyenoord te kijken.
De voetballiefhebber kan bij KPN zonder extra kosten en verplichtingen kennismaken met het aanbod van de betaalzender Eredivisie Live. Via Interactieve TV van KPN zijn alle televisiekanalen van Eredivisie Live beschikbaar. Sinds deze week is het hoofdkanaal van Eredivisie Live ook in HD-kwaliteit beschikbaar. Als men Digitenne afneemt dan kan men alleen naar de voetbalkanalen Eredivisie Live 1 en Eredivisie Live 2 kijken. Eredivisie Live 2 wordt door KPN bij Digitenne wel als deelkanaal aangeboden. Ook is er bij Digitenne geen HD-kanaal van Eredivisie Live beschikbaar.
Naast Ajax – Feyenoord zijn vanavond op de inhaalwedstrijden FC Twente – Heracles Almelo, VVV-Venlo – FC Utrecht en AZ – N.E.C. Als klap op de vuurpijl kan er ook rechtstreeks worden genoten van het FA Cup duel Leeds United – Arsenal. Volgende week biedt Eredivisie Live de kwartfinales van de KNVB Beker, met onder meer op woensdag 26 januari exclusief de kraker tussen FC Twente en PSV. In het weekend van 29 januari staat de vierde ronde van de FA Cup op het programma. Ook dit legendarische bekertoernooi is met ingang van dit seizoen exclusief te zien op Eredivisie Live.

Bron: Totaaltv


Grts.


Ze zijn toch niet FTA?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mobieltje
Citaat:
Ze zijn toch niet FTA?

Dat staat er toch ook niet.

Grts.


Klopt, maar jij zegt volgens mij, en vandaar dat ik het vroeg Anders prik ik de antenne in de tv beneden om ze fta te pakken. Maar als iemand kan bevestigen dat ze echt niet fta zijn, zou het fijn zijn voor iedereen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DoeEensGek
Klopt, maar jij zegt volgens mij, en vandaar dat ik het vroeg


Ja en???
Dat was een antwoord op de melding van de topic starter "Bikkel".
En mijn antwoord staat er onder plus nog een omschrijving uit het blad: Totaaltv.

Wat wil je nu nog meer?

Nee, alle zenders van KPN Digitenne zijn niet FTA.
Behalve Ned. 1, 2 en 3 natuurlijk.

Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bikkel
Hoi allemaal,

Vanaf gisteren tot 31 januari staan alle kanalen op digitenne open. whistle
Deze zijn dus ongecodeerd te ontvangen.

Suc6

Grts Bikkel.


Ook hier geen sprake van, alleen Ned 1, 2, 3, Regiozenders, Duitse en Belgische zenders (VRT+RTBF) zijn FTA.....

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...