Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

ik heb laatst bij het pbm gesjoemeld en nu heb ik gehoord van een kameraad dat als je een ppua code hebt dat je dan automatisch de keys krijgt klopt dit?

Zo ja weet iemand waar die codes staan.

Groeten,

Hendrik

Dreambox 7025+

Dreambox 800HD PVR

80cm op DiSEqC H-H motor

70cm op 19,2 en 23,5 oost

Geplaatst:

je hebt op je orginele kaart al een ppua en mko1, deze 2 ben je nodig voor autoupdate. dit zijn tevens je persoonlijke gegevens die ook bij canal- bekend zijn.

om je kaart te bewerken staat er bij duwgati een duidelijke beschrijving.

succes

Geplaatst:

Kijk maar eens bij Duwgati en zoek maar naar MKF, hier staat een mooi stukje omschreven hoe je achter deze code's kan komen.

Succes

Geplaatst:

Dus "dedigitalepiraat" is de ppua op jouw kaartje jouw gegeven kan ik het ppua code van bijv. canal digitaal bij een andere provider zetten? (trouwens ik gebruik mkfind4.4)

Groeten,

Hendrik

Dreambox 7025+

Dreambox 800HD PVR

80cm op DiSEqC H-H motor

70cm op 19,2 en 23,5 oost

Geplaatst:

Nee, de PPUA en MK01 is per provider anders, de jouwe werkt dus ook alleen voor Canal+. PPUA's van andere providers zijn niet gemakkelijk te vinden omdat op het moment dat ze publiekelijk worden de provider ze meestal voorziet van verkeerde key's waardoor ook de betaler van het abbo ook geen beeld meer heeft.

Dit geldt dus ook voor jou PPUA en MK01. HOU DEZE VOOR JEZELF!!!

Rebox RE8500 V2.11.34

Geplaatst:

Hoi,

even een hele kleine correctie,

De officele eigenaar van public MK1 / PPUA "setjes" heeft uiteraard alang een nieuwe update van z`n MK1 /PPUA gekregen, de public geworden setjes krijgen inderdaad mooi valse key`s toegezonden (vaak ook nog de geldige, en daana de valse) dus voor loggen zijn ze nog wel bruikbaar ;-)

Het loont overgens de moeite om bij een public "setje" eens de PPUA te veranderen.

Aangezien de MK1 per groep van abbonnees gelijk is, zijn er dus meerdere PPUA`s per MK1 actief, en is het best mogenlijk nog een werkend "setje" samen te stellen.

Er is ooit een programma ontwikkeld om, middels log-bestenden snel de geldigheid van een MK1 / PPUA "setje" te testen, maar naam hiervan ontgaat me nu even...

Groetjes,

Erik.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen