satlinkies2 Geplaatst: 21 januari 2011 Geplaatst: 21 januari 2011 Ik heb nu mijn Vu+ DUO en Vu+ SOLO in het netwerk hangen. Ik heb de schijf van de DUO gedeeld met de SOLO. De instellingen van de paden voor opnames wijzen nu naar de dezelfde folder op de DUO als op de SOLO. Pad instelling is: /media/hdd/movie Nu heb ik hierin meerdere folders: Documentaires/ Films/ Kids/ Series/ programmas/ Gemaakte opnames die in /media/hdd/movie staan, zie ik zowel op de DUO als op de SOLO, maar de folders zie ik NIET op de SOLO, waar ook opnames in staan. iemand enig idee waarom ik op de SOLO de folders niet zie?
Noud Geplaatst: 22 januari 2011 Geplaatst: 22 januari 2011 hoe share je van de duo naar de solo, cifs of nfs? als je met een andere apperaat, bv windows met cifs naar je share's gaat klopt deze dan wel? VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTAGroetjes Noud
satlinkies2 Geplaatst: 22 januari 2011 Auteur Geplaatst: 22 januari 2011 Het werkt niet onder cifs als nfs. De grap is dat als ik via de media player gewoon wel kan browsen tussen de folders en natuurlijk afspelen, maar wat wel omslachtig is.
satlinkies2 Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Geplaatst: 6 februari 2011 Heb het bij toeval gevonden, want het werkt iets anders met de VTI image. Je drukt op de knop van je opnamen en daar zie je de lijst met opnamen. Als je nog een keer daarop drukt kun je de folders kiezen die je als markeer punten hebt opgegeven bij de instellingen opname locaties.
Gast Duolist Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 Origineel bericht van: satlinkies2 Heb het bij toeval gevonden, want het werkt iets anders met de VTI image. Je drukt op de knop van je opnamen en daar zie je de lijst met opnamen. Als je nog een keer daarop drukt kun je de folders kiezen die je als markeer punten hebt opgegeven bij de instellingen opname locaties. Volgens mij werkt dat in alle images zo: dat is een standaard Enigma2 functie.
satlinkies2 Geplaatst: 7 februari 2011 Auteur Geplaatst: 7 februari 2011 Net effe geschecked op mijn Vu+ DUO met PLI-image, en je hebt gelijk. Maar verschil is wel dat ik op mijn Vu+ DUO wel gewoon de folders zie staan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen