ronaldsl Geplaatst: 21 januari 2011 Geplaatst: 21 januari 2011 Hoy, In de 'nieuwste' Live Messenger kun je niet meer zien wie je heeft toegevoegd of heeft geblokkeerd ? Of toch nog wel ergens ? Bij de vorige versies kon dit nog wel. Wie weet het ? Groet, Ronald
Puch Geplaatst: 21 januari 2011 Geplaatst: 21 januari 2011 Het zal wel iets met privacy te maken hebben. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
SnijdeA Geplaatst: 21 januari 2011 Geplaatst: 21 januari 2011 Origineel bericht van: ronaldsl Hoy, In de 'nieuwste' Live Messenger kun je niet meer zien wie je heeft toegevoegd of heeft geblokkeerd ? Of toch nog wel ergens ? Bij de vorige versies kon dit nog wel. Wie weet het ? Groet, Ronald Volgens mij heeft dat nog nooit gekund. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
ronaldsl Geplaatst: 21 januari 2011 Auteur Geplaatst: 21 januari 2011 jawel, toen kon je zien wie je had toegevoegd, geblokkeerd of verwijderd.... Maar nu niet meer...
Greatone Geplaatst: 21 januari 2011 Geplaatst: 21 januari 2011 Origineel bericht van: SnijdeA Volgens mij heeft dat nog nooit gekund. Jazeker kon dat: * Hoofdscherm Messenger * Extra --> Opties * Privacy * Wie heeft mij toegevoegd als contactpersoon * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Thomas2000 Geplaatst: 22 januari 2011 Geplaatst: 22 januari 2011 Ik heb onder linux weleens met (AIM?) messenger geklooit en die gaf aan wie mij geblokt had. Maar dat is al effe terug ... Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
ronaldsl Geplaatst: 22 januari 2011 Auteur Geplaatst: 22 januari 2011 precies, maar dat kom ik in de nieuwe versie niet meer tegen........
Penthe Geplaatst: 22 januari 2011 Geplaatst: 22 januari 2011 Ik heb ook de nieuwe versie maar ik kan het wel zien bij Privacy zit een VIEW button en deze laat keurig zien wie mij added heeft.
Sjattuh Geplaatst: 22 januari 2011 Geplaatst: 22 januari 2011 Welke versie heb jij? Ik heb dit niet en ook b.v. bij Personal kan ik niet instellen 'show contacts I have a webcam'. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
ronaldsl Geplaatst: 22 januari 2011 Auteur Geplaatst: 22 januari 2011 ik kom 'm ook niet tegen..........
Sjattuh Geplaatst: 22 januari 2011 Geplaatst: 22 januari 2011 Origineel bericht van: ronaldsl ik kom 'm ook niet tegen.......... Ik vind dit bizar, omdat als ik een beetje Google sommige dingen afhankelijk blijken te zijn van je landinstellingen op je persoonlijke info pagina... Wie is er een Windows Live Guru? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Penthe Geplaatst: 22 januari 2011 Geplaatst: 22 januari 2011 Ik kreeg vorige week een auto update op mijn live messenger en heb nu versie 14.0.8117.416. Ik download niet speciaal updates van het net, ik wacht altijd tot Windows Live Messenger mij een auto update aanbied.
Sjattuh Geplaatst: 22 januari 2011 Geplaatst: 22 januari 2011 ah je hebt de 14. versie nog. Die wordt ook geroemd als de beste... Ik zit op 15. en vraag me af of ze functionaliteit hebben weggehaald of dat er iets mis is gegaan. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Penthe Geplaatst: 22 januari 2011 Geplaatst: 22 januari 2011 15 komt in ieder geval niet via de auto update binnen anders had ik die al gehad.
SnijdeA Geplaatst: 25 januari 2011 Geplaatst: 25 januari 2011 Origineel bericht van: Greatone Origineel bericht van: SnijdeA Volgens mij heeft dat nog nooit gekund. Jazeker kon dat: * Hoofdscherm Messenger * Extra --> Opties * Privacy * Wie heeft mij toegevoegd als contactpersoon Maar toch niet geblokkeerd ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Aanbevolen berichten