Ga naar inhoud


Humax IDCI20


naitsirhc

Aanbevolen berichten

Hallo heeft iemand ervaringen met deze ontvanger????

 

Ik heb hem op deze site gezien

/]http://www.[censuur]/

Bij nieuwe producten.

 

Ik sta op het punt om een nieuwe ontvanger aan te schaffen en mij is een Humax 5400z aangeraden. Ik zag echter dat deze ontvanger meer te bieden heeft

"(Dit is werkelijk een magische combinatie, met meer mogelijkheden dan een Hyundai HSS1000IR of een Humax 5400 met patch)"

 

Heeft deze ook een digitale audio uitgang voor mijn dolby digital receiver???

 

Oh ja er mocht geen reclame worden gemaakt. Sorry

 

Und TschjuB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb die advertentie ook zien staan maar heb er mijn twijfels over. Op de site van Humax staat er namelijks helemaal niet over. Ook vond ik hem niet erg op een humax lijken.

Op de site waar ik hem zag stonden ook de specs.

 

Humax IDCI20 + Magic Module Combinatie aanbieding normaal *** Tuner & Channel Input Connector F-type, IEC 169-24, female Frequency Range 950 MHz to 2150 MHz Input Impedance 75 unbalanced Signal Level -25 to -65dBm IF Frequency Zero - IF LNB Power & Polarisation Vertical : +13.5V Horizontal : +18V Current : max. 500mA, Overload Protection 22 KHz Tone Frequency : 22 4KHz Amplitude : 0.6 0.2v LNB Control DiSEqC 1.0 & 1.2 Compatible Band Switch Control 22 KHz Tone Demodulation QPSK Input Symbol Rate 2 - 31 Ms/s FEC Decoder Convolutional Code Rate 1/2, 2/3, 3/4, 5/6 and 7/8 with Constraint Length K=7 MPEG Transport Stream A/V Decoding Transport Stream MPEG-2 ISO/IEC 13818 Transport stream Specification Profile Level MPEG-2 MP@ML Input Rate Max. 60 Mbit/s Aspect Ratio 4:3, 16:9 (Letter box) Video Resolution 720 x 576 Audio Decoding MPEG/MusiCam Layer I & II Audio Mode Single channel / Dual channel Joint stereo / Stereo Sampling Rate 32, 44.1 and 48KHz Memory Main Processor TMIPS R3930 (81 MHz) Flash Memory 2 Mbyte Graphic & System DRAM 4 Mbyte A/V & Data In/Out TV SCART Video Output (CVBS, RGB, S-VHS) Audio Output (Resolution : 20 bits DAC, Max. 2 Vrms) VCR SCART Video Output (CVBS) Video Input (CVBS, RGB, S-VHS) Audio Output (Resolution : 20 bits DAC, Max. 2 Vrms) AUDIO R/L RCA/Cinch Volume and Mute Control (Resolution : 20 bits DAC, Max. 2 Vrms) RS-232C Transfer rate 115,200 bps 9 pin D-sub Type Power Supply Input Voltage AC 90 to 250 V, 50/60 Hz SMPS Power Consumption Max. 30W Standby Power 8W Protection Separate internal fuse The input shall have lightning protection Physical Specification Size (W x H x D) 260 x 50 x 180 mm Weight (Net) 1.4 Kg

 

5398964b12644b06c676fb65b4b0eb95.gif

Fred

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

kwam deze tuner ook tegen, alleen heeft hij geen uhf uitgang! Maar nu is mijn vraag hierover kan ik hier verder wel alles mee kijken (mits ik de juiste kaarten hebt) bijvb. met een c* abnm. Ben nl van plan om een viso (vierkante 75cm ) schotel voor astra en hotbird te nemen. Alleen heb ik de keuze voor een tuner nog niet kunnen maken. [keuze genoeg, maar moet wel in het budget passen haha].

 

hg Dirk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij blijkt van een dochter maatschappy te zijn.. ID Digital.

 

ID-Digital ist ein Tochterunternehmen des renommierten Receiverherstellers HUMAX. Der CI20E ist in den meisten Funktionen und der Bedienung vergleichbar mit dem HUMAX CI-5100. Der ID-Digital CI20E bietet einen Modulsteckplatz für die gängigsten Verschlüsselungssysteme und ist für Pay-TV und frei empfangbare TV-und Radioprogramme (Free-To-Air) mit bedienerfreundlichem OSD (On-Screen-Display) ausgestattet.

 

Oftewel, gelijk aan de CI5100 geen emb cam dus om alles te kunnen zien moet je een CI kopen, en dan wel de MM anders heb je nog maar 1 coderingssysteem (hij heeft namelijk maar 1 CI).

 

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

volgens mij zit er echt geen digitale uitgang op de idci20, of vergis ik me, als jij er 1 hebt staan en je weet het 100% zeker laat het mij dan weten.

Ervaringen met deze ontvanger (en wat hij allemaal kan ontvangen en hoe) zie ik ook graag tegemoet.

 

gr.

 

Shimai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...