meijelsat Geplaatst: 21 januari 2011 Geplaatst: 21 januari 2011 Het gaat goed met mijn 1 jaar oude DM800HD/PVR maar verouder software. ik heb mijn firma gevraagd of kan nieuwe software gebruiken met nieuwe skin om nog mooier uitzie? Maar mijn firma zei: laat niet doen, anders nieuwe software krijgt je geen beter beeld en daarom vraag ik aan leden van Sat4all.com kan oplossing? Is mijn firma gelijkt of niet? Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
Cobus R Geplaatst: 21 januari 2011 Geplaatst: 21 januari 2011 nee hoor ik denk dat jou firma je een clone box heeft verkocht en zodoende dit zegt. PS dit is ook geen probleem met een clone box als je weet wat je doet. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Neptunus Geplaatst: 21 januari 2011 Geplaatst: 21 januari 2011 Die firma's toch hé! Ik zou zeggen, verdiep je in de materie, dan heb je geen firma nodig. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gerard 76 Geplaatst: 22 januari 2011 Geplaatst: 22 januari 2011 https://www.dream-multimedia-tv.de/dm800-aktualisieren-der-firmware-ueber-einen-browser Hier staat precies hoe het moet. is een fluitje van een cent. Als jouw "firma" dit afraadt dan krijg ook ik het vermoeden dat ze je een clone hebben verkocht. Is die "firma" een gewone winkel? Gewoon flashen die box. Gaat 't niet goed en lijkt ie stuk dan heb je altijd nog de garantie. Die is dacht ik 2 jaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen