Ga naar inhoud

[Release!] Newnigma v3.1.4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Archie52
Wat me ook stoort is dat de netwerksnelheid wel erg laag ligt in vergelijk met Gemini, 20mbs bij Newnigma en zo'n 60mbs bij Gemini, dit alles met CuteFTP.

Ligt vast aan je setting/configuratie. Hier haal ik er 96Mb/s, dus nagenoeg de volle aanwezige bandbreedte.

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: cosmos
OpenPLi 2.0 werkt hier stabiel en soepel, maar dan wel op een DM800.
Het stond er zelfs op bij aanschaf bij een bekende winkel waarvan ik de naam hier niet mag noemen en de stickers op hun dozen plakte, ivm orginaliteit van de boxen aan te geven of in iedergeval rechtstreekse import van DMM of zo.... :D

Picons staan op USB stick, standaard Magic skin ingebruik.
Fritzbox tool werkt perfect, ondertieteling werkt zeer goed. Kan geen probleem bespeuren behalve dat teletekst erg traaaaaag is, maar daar wordt door het PLi Team aan gewerkt.

Aan de andere kant kan ik het niet laten om even Newnigma v3.14 te proberen, weet in het verleden dat ik meer groen/gele schermen zag dan dat ik de Image kon testen.

Verder vindt ik de standaard Newnigma skin "lelijk" maar ja, smaken verschillen zou je zeggen, installeer je toch een andere skin, maar hopelijk zonder foutmeldingen.

Beetje (veel) off-topic! smile
Geplaatst:

Het eerste wat mij opval als ik dit image test is dat de naam van het programma ontbreekt in het oled display van de 8000. Ik zie enkel de zendernaam, voortgangsbalk en de tijd. Bij Openpli wat ik normaliter draai staat onder de zendernaam ook de naam van het programma wat bezig is.

Kun je dit ergens instellen of ontbreekt dit gewoon bij Newnigma icm een 8000?

Geplaatst:

De programmanaam kan je inderdaad niet zien in het display. Dit zou ik ook wel toegevoegd willen zien (nieuw in deze versie is wel dat je kan zien op welk zendernummer je afgestemd bent).

Toho_NL.

2x Dreambox 8000 HD PVR / 1x Newnigma2 V3.3.2 & 1x Newnigma 2 V4.0 beta

1x Dreambox 800 HD se / Newnigma2 V3.3.2

Geplaatst:

Ik heb op het forum van Newnigma een verzoek gedaan om ook de programmanaam te tonen in het display. Mocht er antwoord komen laat ik het hier weten.

Groeten,

Toho_NL.

2x Dreambox 8000 HD PVR / 1x Newnigma2 V3.3.2 & 1x Newnigma 2 V4.0 beta

1x Dreambox 800 HD se / Newnigma2 V3.3.2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen