1pm Geplaatst: 22 januari 2011 Geplaatst: 22 januari 2011 Ik had vroeger planet maar is overgenomen door kpn bij planet kon ik als hoofd account altijd inloggen en al mijn extra e-mail adressen zien en user en passw aanpassen . Nu heeft mijn lap een crash gehad en ben ik die kwijt weet iemand soms waar en hoe je op de kpn site dit terug kan vinden . Ik heb ze al een mail gestuurd maar krijg geen antwoord bedankt voor de antwoorden 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
john-sathopper Geplaatst: 27 januari 2011 Geplaatst: 27 januari 2011 je zal eerst in moeten loggen op mijnKPN http://www.kpn.com/prive/mijnkpn/inloggen.htm ben je ook dit wachtwoord vergeten dan kun je hier http://www.kpn.com/prive/mijnkpn/privewachtwoordvergeten.htm je hoofdwachtwoord opvragen, en dan kun je ook weer bij de wachtwoorden van je ander mailboxen suc6 Johannes Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
1pm Geplaatst: 28 januari 2011 Auteur Geplaatst: 28 januari 2011 he bedankt voor je antwoord maar snap em nog ff niet ik kan inloggen op mijn kpn . En dan welke site kan ik die adressen zien bedankt voor je antwoord 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
satencom Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Je kunt gewoon bellen met kpn ,dan krijg zo weer een nieuw wacht woord, via de post toe gestuurd Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
1pm Geplaatst: 28 januari 2011 Auteur Geplaatst: 28 januari 2011 Oeps zie het al ik ben aan het inloggen bij bellen moet internet kiezen . thkx 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen