Gast Geplaatst: 13 augustus 2002 Geplaatst: 13 augustus 2002 Hallo, Hebben altijd met mediaguard Aston 1.05 gewerkt. Ik denk dat we nu veel zenders verliezen aan mediaguard 2 , zoals op 'kingofsat' site te lezen is. Weet er al iemand hoe ik best kan overgaan naar mediaguard 2?? Kan ik mijn module 1.05 blijven behouden?? Moet er iets aan de gewone goldcard veranderen? De overgang zou eind dit jaar zijn en automatisch gebeuren met een originele canal + kaart. zottieros
kevin9500 Geplaatst: 13 augustus 2002 Geplaatst: 13 augustus 2002 hoi denk dat het een raatsel is en blijft met wat er moet veranderen maar download geen s*c*2 files de meesten zijn dailers naar 0900 lijnen kathrein ufs 910 picmod 1.51 on usb aaf 1.5 on usb
CB1 Geplaatst: 13 augustus 2002 Geplaatst: 13 augustus 2002 Heb toch geen modem zit via de kabel. Maar ja je kunt toch nooit weten. Virusje hier of daar. Wat heb je eraan. serial en maandelijkse keys. Hmmmmmmm voor elke kaart hetzelfde maar toch elke maand anders.
basix Geplaatst: 13 augustus 2002 Geplaatst: 13 augustus 2002 hoi hier kan je een verklaring vinden van iemand van het bedrijfje aston ivm seca2 en in het onderdeel seca2 kan je lezen ivm de stand van zaken, seca2 is nog niet gekraakt voor alle duidelijkheid.. vr gr basix
Gast Geplaatst: 14 augustus 2002 Geplaatst: 14 augustus 2002 Hallo, Bedankt voor de mail! Volgens mij dus nog even afwachten. groeten, zottieros
Gast Geplaatst: 14 augustus 2002 Geplaatst: 14 augustus 2002 Kijk hier eens denk dat je daar meer info kan vinden. Aston vs Mediaguard II Succes, Astatic
Gast Geplaatst: 14 augustus 2002 Geplaatst: 14 augustus 2002 Bedankt , Nu is het enkel nog afwachten en elkaar verder informeren ........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen