Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op de website http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/inbetween.pl?slg=NLD&scy=NL&searchtxt=DSR7141/22

Zie je dat het type er tussen staat. Op Philips staat aangegeven:

Dit gedeelte van onze website wordt bijgewerkt en is binnenkort beschikbaar. Excuses voor het ongemak. Probeer het later opnieuw.

Nu heb ik gebeld met Philips. Vervolgens geeft zij aan dat je bij Canal Digitaal moet zijn. Ik gaf aan dat de website deze melding geeft, ik had dit 2 x aangegeven maar de calllcenter medewerker had daar zeer zeker geen oren naar. Zij had aangegeven je moet bij Canal Digitaal zijn en als dit wordt aangegeven daar krijg je geen antwoord op. Ik gaf toen nogmaals aan probeer het later nog een keer staat daar. Nogmaals zij ze Canal Digitaal. Niet erg klantvriendelijk. Jammer dat ze dit niet zo vermelden op de website.

Bij de installatie kwam de knop "volgende zoeken naar zenders" niet te voorschijn. Ik moest de parameters invullen. Later kreeg ik door dat ik de hoofd frequentie moest invullen van 12515 22000. Nadat alles klaar was liep het systeem vast hij kon de update niet verkrijgen. Je kon niet van Nederland 1 HD naar Nederland 2 HD zappen of andere dingen indrukken. Nadat ik het systeem uit had gezet en alles opnieuw heb laten zoeken werkte het gelukkig wel goed.

Geplaatst:

Je hebt een vraag over wat mijn punt is.

Mijn punt is dat de handleiding iet wat duidelijk opgemaakt is. Daarin staat dat je parameter moet invullen. Als daar nu in had gestaan vul de frequentie in dan was dat duidelijker geweest. Ik heb mijn dealer gebeld en die gaf aan dat de ontvanger niet deugde en ik hem terug moest brengen. Dat is dus helemaal niet nodig en het gaat mij om een onklantvriendelijke klantenservice van Philips. Daar hebben ze mij niet verteld dat het door Pace gemaakt wordt. Op de website van Pace kom ik niets tegen van dit model: http://www.pace.com/universal/search-res...mp;filter=false

Verder was mijn punt dat de website van Philips erg onduidelijk is, probeert u later opnieuw.

Kortom de ontvanger verloopt niet helemaal vlekkeloos, verder is er nog een hidden menu zodat je de ontvanger kunt resetten pincode + tijdstip.

Geplaatst:

Ik kan mij de ergernis v.w.b de reactie van Philips best voorstellen.

Ik heb deze strijd een 2jr geleden al is gestreden met ze, ging over de 8121 welke constant vast liep.

De naam van Philips staat op de box omdat Pace een nog slechtere naam had toen ze de productie van Philips over namen.

Echter wilde Philips er verder niets meer mee te maken hebben waardoor ze dus zo bot antwoorden.

Het gebeurt vaker dat Philips een artikel niet meer ondersteund.

Aan de ene kant willen ze dat je je producten bij Philips registreert, aan de andere kant laten ze je vallen als een baksteen als het ze zo uitkomt.

Philips herkend soms niet eens zijn eigen artikelen/producten en registratie van sommige artikelen is dan niet eens meer mogelijk.

Geplaatst:

De ondersteuning van deze ontvanger in nederland doet cd. Ook voor reparatie etc.moet je bij hun zijn met deze ontvanger.

Elke verkooppunt moet dat eigenlijk wel weten.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen