sat newbie Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Ben van plan een IR ontvanger (USB) te gaan kopen ter aansturing van m'n nog te bouwen HTPC. Hebben jullie tips waar ik op moet letten? Ook als jullie merken/typen weten hou ik me aanbevolen. Alle info is welkom. Gr, Anoep
Lamko Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Microsoft mediacenter setje iets van 30 euri werkt perfect. Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
sat newbie Geplaatst: 23 januari 2011 Auteur Geplaatst: 23 januari 2011 De HTPC wil ik gaan bedienen met m'n Harmony 555. Als ik de MCE Remote aansluit en ik geef in de Harmony 555 apparaat aan als MCE, gaat dat werken? De Microsoft MCE remote zijn moeilijk te verkrijgen, zodoende heb ik even op een_of_andere_veiling_site gekeken. Zou dit werken?
Lamko Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Lirc ondersteunt de oude en de nieuwe versie van de afstandbediening dus dat zou geen probleem mogen zijn. En er wordt hier niet gelinkt naar commerciële winkels. In hoeverre de Harmony de Mce afstandbediening kan simuleren heb ik geen idee van. Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
sat newbie Geplaatst: 23 januari 2011 Auteur Geplaatst: 23 januari 2011 Ok bedankt. En excuses voor dat linken, weet het nu en zal niet meer gebeuren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen