mobieltje Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 De afgelopen twee dagen werkt de Rytec EPG auto update niet meer. Ook bij manual download van de EPG gegevens geeft hij aan: Aantal events 0 (soms 69) Grts.
allez l'om Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 is hier hetzelfde, op newnigma 3.1.4 Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Tonskidutch Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 heb je de box als eens geherstart? de epg_new.dat staat die op usb of hdd? ik heb de tijd verschoven van 's nachts naar midden overdag heb ik minder storing en snellere import. ciao Pabadam Yonderboi
mobieltje Geplaatst: 23 januari 2011 Auteur Geplaatst: 23 januari 2011 Ja al tig keer. Ik schreef al, de manual update werkt ook niet meer. De download is binnen 10 seconden klaar. Ook de download van 1 file via de browser: http://www.xmltvepg.be/rytecxmltvbenl.gz De file is leeg na download. Ook met de laatste source file: rytec.sources.xml.20110118, geen verbetering. Grts.
Tuurtje Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Heren hier even een antwoord namens het Rytec team voordat dit weer een post wordt vol met ( heb je al herstart, heb je al ..): All packages are not updating. Something wrong with the channels file. We are investigating. Willy
Tonskidutch Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 dat is vervelend had al eens gelezen dat je dan de epg_new.dat delete herstart en opnieuw manueel download of heb je dat ook al geprobeerd? ciao Pabadam Yonderboi
Tonskidutch Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Origineel bericht van: Tuurtje Heren hier even een antwoord namens het Rytec team voordat dit weer een post wordt vol met ( heb je al herstart, heb je al ..): All packages are not updating. Something wrong with the channels file. We are investigating. Willy aha ik zal het zo merken, om 12:00 start het hier. Pabadam Yonderboi
Rytec Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 helaas problemen ja, voor de zoveelste keer, nu met de downloadsite. Provider heeft een mail gekregen hiervoor vandaag, hopelijk wrdt dit morgen zsm opgelost. Het wordt tijd dat we een paar mirrorsites ergens kunnen verkrijgen waar ik de bestanden naartoe kan uploaden zodat dit niet zou kunnen voorvallen. Sorry mensen! ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Rytec Geplaatst: 24 januari 2011 Geplaatst: 24 januari 2011 Probleem met de downloadsite zou opgelost zijn. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Spacerpower Geplaatst: 24 januari 2011 Geplaatst: 24 januari 2011 net ff manueel geprobeerd maar er doet zich niks we wachten vrolijk af VU+Ultimo 4K
stevie-v Geplaatst: 24 januari 2011 Geplaatst: 24 januari 2011 http://www.pli-images.org/getfile.php?type=a&file_id=10259 download die file rename rytec.sources.xml in /etc/epgimport to rytec.source.xml.bak and copy the attached file to etc/epgimport dat is de tijdelijke oplossing dan moet het werken tenminste hier wel ps:ik draai zelf pli 2 beta VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
Neptunus Geplaatst: 24 januari 2011 Geplaatst: 24 januari 2011 Bij mij liepen de updates vanochtend na manuele aanvraag netjes binnen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Kabeltje87 Geplaatst: 24 januari 2011 Geplaatst: 24 januari 2011 The normale website is terug online. Het kan zijn dat je jouw box ff moet herstarten om aan te geven dat ie de channelsfile opnieuw moet ophalen (als je al een gefaalde download gehad heb). Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Rytec Geplaatst: 24 januari 2011 Geplaatst: 24 januari 2011 Origineel bericht van: stevie-v http://www.pli-images.org/getfile.php?type=a&file_id=10259 download die file rename rytec.sources.xml in /etc/epgimport to rytec.source.xml.bak and copy the attached file to etc/epgimport dat is de tijdelijke oplossing dan moet het werken tenminste hier wel ps:ik draai zelf pli 2 beta Mensen, AUB deze file nu niet meer gaan gebruiken, de downloadsites werken weer zoals voorheen dus niet nog steeds de tijdelijke oplossing toepassen. Die files op de tijdelijke site worden niet geupdate en dus worden we morgen overspoeld met meldingen dat de epg niet meer up to date is. Gewoon even je box herstarten en probeer dan een manuele import met wel de juiste sources file, desnoods haal je de laatste sources file van mijn website rytec.be en zet je die in /etc/epgimport. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen