Gast bobelen Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 op ubuntu server zitten 4 smargo cardreaders via usb, wil deze ook gebruiken op tweede server, hoe moet ik dit doen gr
Lamko Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Tegelijk gaat niet. Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
Moderator wiz Geplaatst: 23 januari 2011 Moderator Geplaatst: 23 januari 2011 enige wat je zou kunnen doen is die servers die die kaartjes nog niet gebruiken laten wijzen naar de servers die die kaartjes wel hebben. Maar zoals Lamko al zei, meerdere servers dezelfde kaartjes laten servicen tegelijk dat zal niet gaan. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
gideon Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Als je dan op 1 server bijvoorbeeld Cccam en newcs zou zetten en deze beide configureerd om de smargo's aan te spreken zouden dan in beide emu"s wel de kaarten goed serviced kunnen worden ? Ik heb nu cccam draaien die alles naar de box op zolder stuurt maar lijkt mij leuk om bovengenoemde een keer te testen.
paardengek Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Nee, ook dat zal niet gaan werken. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Moderator wiz Geplaatst: 4 maart 2011 Moderator Geplaatst: 4 maart 2011 nee, maar je kan wel je smargo door je newcs laten servicen, en je cccam naar de newcs lokaal laten kijken, dat moet wel werken. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen