iemand Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 In de hoek "Te koop" wordt vaak gereageerd dmv "PM" als enige reactie. Een reactie is dan vaak ook "PM retour" Ik wil graag een ieder tippen op onderstaande instelling die op het forum blijkbaar niet de "default" is. Onder "Mijn Instelingen" vind je "Voorkeuren Wijzigen" Bijna onderaan staat "Wil je een email ontvangen zodra je een Persoonlijke Mededeling ontvangt?" Zet die op "Ja" gr. Erik
JohnO Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 goede tip hoor zijn we eindelijk van al die pm retour teksten af. ik had hem al onder f5 geprogd zo vaak was hij nodig Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
bliksem Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 de bedoeling is van de pm is dat de eerte die pm verstuurt heeft ook het eerte recht heeft om het te kopen. Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
iemand Geplaatst: 23 januari 2011 Auteur Geplaatst: 23 januari 2011 Dat kan de bieder ook prima zien in z'n mailbox; zowel hier op sat4all als thuis ;-) gr. Erik
quattro Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Maar dan weet de 2e bieder of er al een bod gedaan is VU+ Solo2, VTI Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W
marcel1970 Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 maar geld dit als regel dan? ik kan het zo gauw niet terugvinden bij de regelementen...ikzelf zet bijna nooit in de topic "pm" "My next wife will be normal"
Penthe Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Wat een onzin allemaal, de PM berichten zijn bedoeld om publiek te laten zien dat er als eerste gereageerd is. Als je ze irritant vind lees je ze gewoon niet.
Neptunus Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Ik ben het wel met TS eens, het is niet alleen in het Te Koop forum, ook als iemand gewoon een vraag stelt wordt er vaak gereageerd met de opmerking "je hebt PM". Geef dan gewoon het antwoord publiekelijk, dan hebben wij er mogelijk ook wat aan. Of stuur die PM zonder verder dit board ermee te vervuilen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Penthe Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Citaat: Geef dan gewoon het antwoord publiekelijk, dan hebben wij er mogelijk ook wat aan. Of stuur die PM zonder verder dit board ermee te vervuilen. Dat mag in het te koop fora niet, alles aan discussies moet via PM, maar het is wel logish dat iemand de PM meld om zeker te zijn dat hij de eerste is en om aan te geven dat de PM verstuurd is. Ik mis ze soms ook wel eens omdat het gewoonweg niet al te goed opvalt als je een PM hebt. Ik reageer meer op het feit dat men zich druk maakt om NIETS, het te koop fora is geen discussie fora. En daarnaast ziet ik 99% meer vervuiling en onzin buiten het te koop fora en dat noem ik dus vervuiling. Ow en ik lees enkel het te koop fora ik schrijf er zelf nooit
iemand Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Geplaatst: 24 januari 2011 Daarom mijn tip om die email-alert aan te zetten. Liefst zou ik zien dat de Admin dit voor iedereen default aan zet. gr. Erik
vGnp Geplaatst: 24 januari 2011 Geplaatst: 24 januari 2011 Origineel bericht van: iemand Liefst zou ik zien dat de Admin dit voor iedereen default aan zet. Voor nieuwe leden: Eens. Voor bestaande leden: Oneens. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
uniden Geplaatst: 24 januari 2011 Geplaatst: 24 januari 2011 niet mee eens check niet dagelijks mn mail eerder 1x per maand dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
columbo Geplaatst: 25 januari 2011 Geplaatst: 25 januari 2011 Origineel bericht van: uniden niet mee eens check niet dagelijks mn mail eerder 1x per maand Ik zou zeggen neem een E-mail Notifier,dan zie je of er een (nieuwe) ongelezen mail is.
D_V Geplaatst: 25 januari 2011 Geplaatst: 25 januari 2011 Origineel bericht van: Penthe Ik mis ze soms ook wel eens omdat het gewoonweg niet al te goed opvalt als je een PM hebt. Op veel fora krijg je een pop-up in beeld als er een nieuwe PM is. Op dit forum heb je dan boven bij de header een knipperend envelopje. Daar kijk je inderdaad wel eens gemakkelijk overheen.
SnijdeA Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 Origineel bericht van: uniden niet mee eens check niet dagelijks mn mail eerder 1x per maand Damn, ik zou het niet overleven. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen