Littlesat Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 Wat betreft die nstreamer... Citaat: UnicodeDecodeError: 'ascii' codec can't decode byte 0xd0 in position 0: ordinal not in range(128) Het probleem is waarschijnlijk dat de stream lijst (die xml hiervoor) in een windows 'editor' gemaakt is... Is of heb je die file zelf aangepast? @micheal Van welke 'generatie' is je DM8000... omdat die van jouw er wel erg veel last van blijkt te hebben?? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast MiLo Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 Lijkt me ook onwaarschijnlijk dat die plugin alleen in OpenPLi 2 crasht, gezien de melding.
Neptunus Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 Vandaag ook de versie 1.0 tot twee keer toe het bootprobleem. Incident? Ik hoop het maar want de box gaat toch echt iedere nacht en doordeweeks overdag helemaal uit, en dat ga ik niet veranderen, dan maar tijdelijk een ander image, is ook geen ramp. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Beheerder Michel Geplaatst: 30 januari 2011 Beheerder Geplaatst: 30 januari 2011 Hoe moet ik dat zien? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 Origineel bericht van: MiLo Tot de laatste 1.0 beta, en die gebruikt de drivers van dezelfde lichting en heeft dus ook al dezelfde bootproblemen. Ok, dan wacht ik wel nog een tijdje om up te graden. Misschien, als ik veel tijd heb, probeer ik nog eens een andere image. Persoonlijk mis ik in die andere images meestal de Cablescan, de Fastscan, die ik toch wel handig vind. Ik weet niet of de EPG import dan nog zal werken.
Harley Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 Origineel bericht van: Littlesat Wat betreft die nstreamer... @micheal Van welke 'generatie' is je DM8000... omdat die van jouw er wel erg veel last van blijkt te hebben?? Zit wws wel verschil in, dmm wilde mijn serial al weten. Die van mijn is een van de eerste serie, geen beta. En die tig keer booten is mij ook niet onbekend VU+ Duo2 - PrismCube
Neptunus Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 Volgens mij is EPG import image onafhankelijk. Ik heb een paar dagen de Black Hole op de VU gehad, zag er allemaal gelikt uit en er zaten een paar mooie features in. Maar Nederland 1 HD kreeg ik maar niet aan de praat, en verder ook veel wennen als je al zolang met Pli werkt. Bovendien is Pli met afstand het meest actueel. Hopen op een oplossing dus maar. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast zzzzzzz Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 Origineel bericht van: Neptunus Volgens mij is EPG import image onafhankelijk. Ik heb een paar dagen de Black Hole op de VU gehad, zag er allemaal gelikt uit en er zaten een paar mooie features in. Maar Nederland 1 HD kreeg ik maar niet aan de praat, en verder ook veel wennen als je al zolang met Pli werkt. Bovendien is Pli met afstand het meest actueel. Hopen op een oplossing dus maar. Ja, maar het meest actuele hebben is een mesje dat aan twee kanten snijdt. Je hebt de nieuwste features, maar ook de nieuwste bugs. Vandaar dat ik ook niet elke dag update.
Henksat Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 Origineel bericht van: Michel Dat kan je toch zelf ook even doen? Jullie lezen hier ook, dus waarom zou je iemand verplichten een ander forum op te zoeken. Hemertje vraagt dit om het voor ons overzichtelijker te maken, dus daarom is deze vraag terecht. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Beheerder Michel Geplaatst: 30 januari 2011 Beheerder Geplaatst: 30 januari 2011 Je bedoeld dat jij dat terecht vind. Ons doel is namelijk leden op deze site zo goed mogelijk te bedienen en naar andere sites verwijzen hoort daar niet bij. Het gaat om het overnemen van twee crashlogs. In de tijd die je nodig had om de reactie naar mij te schrijven, had je die crashlogs zelf in jullie bug tracker kunnen copy/pasten. Waar hebben we het over? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
cosmos Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 Origineel bericht van: hemertje probeer nog eens te updaten je update bleef hangen op wlan en die hebben we volgens mij al gefixt, het lijkt erop dat het al ff geleden is dat je een update gedraaid had WLAN heb ik verwijderd, deze zag ik geinstaleerd staan, en aangezien ik deze niet gebruik heb ik deze verwijderd, kan het zijn dat het toch wordt ge-update terwijl deze is verwijderd? Update doe ik bijna dagelijks, ging altijd goed en nu gaat het ook prima. DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3 DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3 Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|
Loui (K) Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 Ik heb nu de OpenPli 2.0 van 26.01.2011 op mijn DM8000HD staan en ik heb via software update al 2x een volledige update gedaan de laatse keer waren er 66 pakketen veranderd of gewijzigt. maar geen boot probleem hij start gewoon op.Alleen wat ik al eerder vermelde nStreamPlayer 3.0 crasht nog steeds.En ligt niet aan de skin zoals eerder vermeld.In mijn basis skin crasht hij ook.
Beheerder Michel Geplaatst: 31 januari 2011 Beheerder Geplaatst: 31 januari 2011 Origineel bericht van: Littlesat @micheal Van welke 'generatie' is je DM8000... omdat die van jouw er wel erg veel last van blijkt te hebben?? STOP mode -> telnet:Information Product DM8000 Bootloader Version Build #76, built 20091014 Board revision 1 Serial Number 8C1210110002XXX MAC Address 00:09:34:1c:XX:XX Production Date 2008/12/12 Het gaat hier gewoon om een productiemodel, geen beta. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Harley Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 Da's nieuw, krijg geen verbinding meer in de stop-mode Na een paar minuten wel, vreemd. Zelfde datum, op een paar dagen na dan. Product Name DM8000 Booloader version Dreambox Second Stage Loader BUILD #76, built 20091014 Flash Size 256 MB Production Date (YYYY/MM/DD) 2008/12/15 mID 10 Serial Number @@@@ Printed Serial Number 8C151011000@@@@ VU+ Duo2 - PrismCube
Loui (K) Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 Origineel bericht van: Harley Da's nieuw, krijg geen verbinding meer in de stop-mode Maar goed da'k hem niet hoef te flashen. Nee oke maar dan moet je ook het ipadres invoeren wat op je Dreambox scherm staat Daar staat *****Stop***IP 192.168.*.* of wat er bij jou ook staat dat ipadres vul je in je adresbalk op je pc.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen