Ga naar inhoud

Wat is het wezenlijk verschil tussen pli 1.0 en de pli 2.0 ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Loui (K)
Origineel bericht van: Harley
Da's nieuw, krijg geen verbinding meer in de stop-mode confused

Maar goed da'k hem niet hoef te flashen.

Nee oke maar dan moet je ook het ipadres invoeren wat op je Dreambox scherm staat

Daar staat *****Stop***IP 192.168.*.* of wat er bij jou ook staat dat ipadres vul je in je adresbalk op je pc.

Duh wink

VU+ Duo2 - PrismCube

• Reacties 219
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

hier een dm8000 met een 7025 tuner als 3 de tuner en een samsung dvd speler met een openpli 2.0 beta van jan 30 2011

Information

Product DM8000

Bootloader Version Build #76, built 20091014

Serial Number 93041013000XXXX

MAC Address 00:09:34:1c:XX:XX

Production Date 2009/03/04

verschillende keren moeten opstarten , koud en warm geprobeerd en na een aantal keren werkt het weer als vanouds

blijf mooi bij openpli 2.0 beta

ik vind vooral de functie in openpli 2.0 beta dat dvd / mkv /opnames /avi met 1 media speler zijn af te spelen zijn een hele grote mooie vooruitgang , en de subs en audio instellingen in 1 menu is ook heel makkelijk

het komt allemaal goed met open pli 2.0 beta het heeft alleen tijd nodig dus geduld geduld geduld

meestal worden problemen binnen een paar dagen opgelost (waar vind je dat nog meer ??)

maar sommige problemen hebben meer tijd nodig en een dag duurt maar 24 uur

en anders stap over na openpli 1.0 of een ander images er zijn er zat op internet te vinden

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Geplaatst:

Helemaal mee eens, maar we worden ongeduldig hé. Want inderdaad, die nieuwe vereenvoudigde manier van media verwerking is een sterk punt!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: Michel
Origineel bericht van: Littlesat
@micheal

Van welke 'generatie' is je DM8000... omdat die van jouw er wel erg veel last van blijkt te hebben??

STOP mode -> telnet:

Information
Product DM8000
Bootloader Version Build #76, built 20091014
Board revision 1
Serial Number 8C1210110002XXX
MAC Address 00:09:34:1c:XX:XX
Production Date 2008/12/12

Het gaat hier gewoon om een productiemodel, geen beta.

Mvg,

Michel

Met welke opdracht krijg je deze info in telnet?

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

• Beheerder
Geplaatst:

Precies zoals ik al scheef.

Box in stop mode zetten, en dan telnetten naar het IP adres van de box.

Dan zie je het 'bios'.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

ach een of meerdere keren opstarten, ik vind het een hele goeie immage pli1 2.o ben er blij mee

Geplaatst:

Meerdere keren opstarten is bijzonder vervelend, je wilt toch dat de TV het direct doet als je deze aan zet?

Bovendien duurt het opstarten lang.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

de box staat altijd standby, dus alleen soms extra opstarten bij een update

voor de rest dus probleemloos

• Beheerder
Geplaatst:

Ja inderdaad, als andere leden dat gaan lopen bagatelliseren, voel ik me bijna schuldig dat ik de bug heb gemeld.

Het is inderdaad bijzonder vervelend, zeker omdat ik de box dus wel iedere dag moet afsluiten.

Wij lopen dus vrijwel iedere dag tegen dit probleem aan en soms moet je wel 4, 5, 6, 7 tot wel 11 keer opstarten voordat hij het doet.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

dat is vervelend, dan kan ik begrijpen dat het irriteerd

Geplaatst:

Het is inderdaad vervelend, maar je kunt nog altijd terug naar een PLi waar het probleem er nog niet zat... en hopelijk komt er een fix van de drivers... of wordt een work-a-round gevonden.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
  • Beheerder
Geplaatst:

Ja dat kan, maar dan kan ik niets meer testen als jullie er een oplossing voor vinden of denken te hebben gevonden.

Er zit inmiddels zoveel verschil tussen de Pli1 van september en de Pli2 van vandaag, dat even snel met een backup tussen de twee images wisselen er niet meer bij is.

Mvg,

Michel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen