Tech Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Origineel bericht van: jan5000 De interne lezers werken wel echter last van freeses op 2 zenders Sport1 live en eredivisie live 2. Rest werkt goed. Op de vorige coolstream de HD1 werkten ze allemaal. Ook daar heb ik totaal geen last van, heb je de oscam.dvbapi wel correct ingesteld voor die kanalen? Pli Core Member
jan5000 Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Gebruik het progje dat Espresso op de site heeft gezet newcs mgcam plugin dus geen oscam. Blijf het jammer vinden dat de common interface voor de niet zo handigen als ik niet werkt,helaas. coolstream neo
Tech Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Waarom via zo'n omweg terwijl het ook direct kan? Beide lezers werken perfect in de CoolSream direct onder OsCam. Eén en ander is allemaal op de Coolstream site te vinden. Pli Core Member
waterpas Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Gaat dat ook op voor verschillende coderingen, bijvoorbeeld Seca in de ene lezer, en Conax in de andere? Voor mij is dat een must, ik heb twee abbo's waterpas In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
jan5000 Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 daar staat een oscam config creator2, maar daar staat geen cd-kaart bij hoe gaat dit werken? coolstream neo
Tech Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Hmm, dat stelt dus geen zak voor, gewoon even de oscam.server bekijken en aanpassen, daar heb je echt geen creator of anders proggie bij nodig. Juist door die proggies te gebruiken zal je nooit inzicht krijgen in hoe iets nu werkt en blijf je afhankelijk van de maker van dat proggie. @Waterpas, Ja, het werkt zonder problemen met twee verschillende kaarten. Pli Core Member
tracker Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Geplaatst: 20 februari 2011 Tech, Kun jij ons dan niet een beetje op weg helpen. Ik heb ook oscam niet werkend en blijf hangen op waar de files nu precies moeten worden neergezet, dus welke directory. Er is een "speciale" oscam versie voor de Coolstream, maar dat is maar 1 file. Je zal toch meer nodig hebben? Kun jij een tipje van de sluier oplichten, evt via PM?
jan5000 Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Bij wie werkt de Neo wel goed met de Common interface, zoja welke module? coolstream neo
jan5000 Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 Er staat nwe firmware op de coolstream site cs 1.98 nog steeds geen goed werkende common interface helaas. coolstream neo
jan5000 Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Er is een nieuwe versie van NG- return 1,5 zie de site Coolstream. to. Ziet er mooi uit. coolstream neo
tracker Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Geplaatst: 2 maart 2011 Volgens mij niet zoveel ingrijpende veranderingen. Jammer dat Er nog steeds geen cccam op draait.
Tech Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Waar heb je dan CCcam voor nodig? OsCam draait uitstekend met de kaarten (en de rest) dus zie ik absoluut geen meerwaarde in (native) CCcam. Zo zaligmakend is CCcam ook weer niet, je kunt uitstekend zonder die dreambox plugin. Pli Core Member
tracker Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Geplaatst: 3 maart 2011 Naar wat ik tot nu toe er van begrepen hebt, schijnt de NEO niet als cardserver te kunnen worden benut binnenshuis. Of heb ik het dan niet goed begrepen.
Victor Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 natuurlijk kan je hem als cardserver gebruiken kan zowel met newcamd als met oscam. en cccam is volkomen nutteloos vandaag de dag. Oscam doet cccam en nog veel meer. Coolstream HD-1 Neutrino PVR
jan5000 Geplaatst: 27 november 2011 Geplaatst: 27 november 2011 Bij wie werken de cd zenders met 8psk goed zoals film1 hd en sport1 hd goed? Hier steeds blokvorming etc. Bij de homecast 2100 geen problemen. coolstream neo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen