Ga naar inhoud

[DM500HD] foutmelding met software problem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,mensen als is op mijn dm500hd naar menu-instellingen- zenders-signaalzoeker ga krijg ik dan mooi het signaal te zien wat ik ontvang.maar als ik dan exit doe en dan van signaalzoeker-zenderzoeker-instellingen ga krijg ik een foutmelding met software problem in een groe scherm en dan start hij weer opnieuw.is daar wat aan te doen is mijn vraag dan.ik hoor graag van u

Geplaatst:

hey Aux99 ik draai enigma2 aleen weet ik niet hoe ik de crashlog moet copieren vanuit temp en trouwens als ik op instellingen druk en dan exit dan crasht hij en start enigma weer opnieuw.ik hoor wel van je alvast bedankt jilal

Geplaatst:

Welk image gebruik je en welke skin ? want meestal zijn dit soort fouten skin gerelateerd.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

hey Cobus R dit is wat er wat er op information staat dreambox:dm500hd release:0510 kernel:linux2.6.187.3dm500hd fpversion:notfound image:07-21.2010 enigma:eperimental tpm:valid en gebruik de kerni-hd1 skin wat ik zo vreemd vindt er zitten nog 2 andere skins waaruit ik kan kiezen maar kan dat niet veranderen kan het zijn dat hij vergrendeld is?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen