gerritvogels2 Geplaatst: 24 januari 2011 Geplaatst: 24 januari 2011 Heb hier een concert op een orginele DVD van Soundstage. Ik heb hiervan een kopie gemaakt. Deze kopie heb ik met Shrink gemaakt. Wanneer ik met mijn video bewerkingssoftware van Magix hier een nummer van wil kopieren sluit in de dvd speler aan middels gele cinch rood en wit op mijn miniDV/SuperVHS recorder. Deze laatste gebruik in alleen om van hem uit middels firewire met mijn pc te verbinden. Nu heb ik muziek DVD waarvan het signaal prima doorkomt en in kleur. Alleen die van Soundstage geven alleen maar een zwart wit beeld. onder in het opneemscherm van het magix programma bibberd er vanalles. Nu heb ik het vermoeden dat dit een beveiliging is van de DVD. Doe ik er een andere in krijg ik netjes het beeld in kleur. Heeft iemand dit ook gehad en zo ja is die beveiliging uit te zetten of te omzeilen? Gerrit
winwiz Geplaatst: 24 januari 2011 Geplaatst: 24 januari 2011 Je hebt te maken met een macrovision kopieer beveiliging... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
gerritvogels2 Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Geplaatst: 24 januari 2011 Is dit te omzeilen met een of ander progje? Gerrit
winwiz Geplaatst: 24 januari 2011 Geplaatst: 24 januari 2011 Het origineel goed rippen om deze beveiliging eruit te slopen Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen