Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Origineel bericht van: john-sathopper super...dan kan ik i.e.g. mijn oude email adressen blijven gebruiken vond het al raar dat ik nog steeds kon versturen met Telfort Na opzeggen bij Telfort wordt de lijn eerst gedeactiveerd, de datum waarop dat gebeurt geef je zelf aan. Dan blijft je mail nog 1 maand actief, waarna ook dat wordt gedeactiveerd. Met andere woorden, dit zou wel eens kunnen veranderen in de nabije toekomst.
john-sathopper Geplaatst: 12 maart 2011 Geplaatst: 12 maart 2011 ja het gaat natuurlijk veranderen..ik ben strax mijn emailadres wel kwijt maar tot het zover is kan ik nog steeds verzenden en ontvangen Groetjes Johannes Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
marcel9 Geplaatst: 30 maart 2011 Geplaatst: 30 maart 2011 Aangezien ik een Siemens VOIP set gebruik en eigenlijk niet van plan was om de router uit de verpakking te halen.... Is er iemand hier die even de SIP instellingen kan posten ? (server etc.) Thanks. Marcel.
bigm Geplaatst: 1 april 2011 Geplaatst: 1 april 2011 van cd is het telefoonnummer@telefoondienst.nl poort 5060 wachtwoord weet ik niet wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
bigm Geplaatst: 1 april 2011 Geplaatst: 1 april 2011 ik heb ook internet van cd maar bij mij blijft de snelheid zeer laag, blijkt een foutje te zijn van cd maar ze krijgen het niet opgelost op 1 of andere manier ik zou 16mb/s moeten kunnen halen,maar ik zit op nog geen 8mb/s zelfs na een aantal keer toezeggen hebben ze het nog niet opgelost en dat vind ik erg jammer om het netjes te zeggen. wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
bigm Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 nadat ik vanochtend ebeld heb is het eindelijk opgelost ik heb nu een verbinding van 16mb/s. ik heb maar 5 keer moeten bellen ze veranderde iedere van 8 naar 8 en vanochtend nadat ik een beetje geirriteerd gebeld heb kon het opeens wel ik ben weer blij voor nu wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen