yvessr Geplaatst: 25 januari 2011 Geplaatst: 25 januari 2011 gezien VTI stopt met Cam ondersteuning ben ik overgestapt naar OpenPLI... Helaas vind ik nergens een plugin voor Oscam+Cccam en dus kan mijn TNTSat-kaartje niet open... Kan iemand me a.u.b. helpen; kan het of toch niet ??? Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Gast Duolist Geplaatst: 25 januari 2011 Geplaatst: 25 januari 2011 Alle plugins zijn te vinden onder: Menu --> Instellingen --> applicaties --> groen --> PyC (Pick your Choice)
yvessr Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Geplaatst: 25 januari 2011 bedankt, maar dan heb jij vast een andere PLI want hier geen plugins te vinden, noch voor Oscam, noch voor Oscam+Cccam !... info a.u.b. ? Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Gast Duolist Geplaatst: 25 januari 2011 Geplaatst: 25 januari 2011 Sorry, maar dan doe je toch iets niet goed. Wat wordt er gemeld als je doet wat ik aan gaf? Is je box wel met internet verbonden? Info aub.....
yvessr Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Geplaatst: 25 januari 2011 ik drukte me misschien niet goed uit... Plugins natuurlijk wèl, en zelfs verscheidene Cams, maar helaas GEEN Oscam, en nog minder Oscam+Cccam (daarvoor WAS VTI toch stukken kompleter, helaas...!) Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Toppers Geplaatst: 25 januari 2011 Geplaatst: 25 januari 2011 Simpel, eerst kijken waar alles staat betreffende Oscam+CCcam. Hierna even een "eigen" Backup maken van betreffende onderdelen. Hierna zul je bij iedere nieuwe versie van VTI even handmatig de backup files moeten terug zetten op de bewuste plaatsen. P.s. mag ik jouw scriptje nog ???? Misschien per PM ?
Tonskidutch Geplaatst: 25 januari 2011 Geplaatst: 25 januari 2011 wat heeft een VTI backup met een OpenPli te maken? dat gaat dus zeker niet werken zoals Toppers het voorstelde. gisteren is er ook nog een snelle actie geweest op het VTI vuplus-support forum voorafgaand aan het definitief stoppen met softcam support en kon je alle mipsels tbv softcams nog even voor eigen doeleinden archiveren in een .rar. die softcams zijn echter ook elders te vinden in het internet. als je nu heel specifiek de start scripts zoekt voor OpenPli zul je wel even moeten zoeken ik neem aan dat Yvessr geen backup heeft op z'n pc van een script dat enkel voor VTI bedoeld was, en per feed was gedownload voorafgaand aan het nieuw flashen. of wel? ciao Second Life Mungo Parker
yvessr Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Geplaatst: 25 januari 2011 Thanks @Tonskidutch voor je rechtzetting; ik had reeds geprobeerd om de VTI-scripts naar zelfde PLI folders te telnetten, maar dat bracht me niet veel op, en dus stoppen we er maar mee en ga ik weer de VIX 1.3 image installeren waarmee ik voor VTI mee werkte... We zien wel of het daar lukt! Vu+ Zero: OpenPli 8.3
yvessr Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Geplaatst: 25 januari 2011 misschien een beetje off tread, maar toch graag als besluit effen melden dat Oscam+Cccam nu perfect mijn TNTSat-kaartje opent in een Vix1.3-image (waarin men verschillende cams autom. de ene na de andere kan laten opstarten), NIET met newcamd maar WEL met Camd35 !... Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen