Earthfinder Geplaatst: 25 januari 2011 Geplaatst: 25 januari 2011 Kan iemand mij helpen met mijn Philips sat.ontvanger? Bepaalde gecodeerde zenders worden niet meer getoond, misschien dat de software (Rayt.11c) aan vervanging toe is. Mvg, Andries HTPC-Software: LibreELEC 9HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3
Hellum Geplaatst: 25 januari 2011 Geplaatst: 25 januari 2011 ik woon in Groningen, kan het wel doen. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast ben19 Geplaatst: 25 januari 2011 Geplaatst: 25 januari 2011 ook hier in frieschepalen ben je welkom voor hulp met mijn oslink
Earthfinder Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Geplaatst: 26 januari 2011 Mijn dank voor de reacties. Wellicht als ik de kant van Drogeham of Frieschepalen op kom, dat ik even bij jullie aan de bel trek. Dan hoort één van jullie van mij! Mvg, Andries HTPC-Software: LibreELEC 9HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3
Gast ben19 Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 je zegt het maar is goed kan ook overdag en zet er in wat jij wil
paardengek Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 En anders, wil ik het ook wel doen. Dus de keuze is reuze !! Ik ben woonachtig in de buurt van Heerenveen. Met vriendelijke groet, Andries Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Johan45 Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 Snik, ik mag het niet doen, woon te ver weg, N-Holland. Vult u rustig aan !!!
hendrik jan Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 Mag ik me een keer melden in Hellum om iets te leren van deze deskundige? Henk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen