Satfreaked Geplaatst: 25 januari 2011 Geplaatst: 25 januari 2011 Beste satters. Ik kom erachter dat de Cams ( CCcam ) niet meer downloadbaar zijn in Gemini en hoor ook dat dat met Pli ook zo is ( is dat zo ). Maar met de hand is het me tot me stomme verbazing nog niet gelukt. Ik krijg hem niet in menu te zien. CCcam in usr/bin en Chmodd gegeven CCcam.cfg in etc. maar moet niet net als met bv Gbox een file in die hem in het menu zichtbaar maakt. Ik snap niet wat ik fout doe.. Satfreaked.
Satfreaked Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Geplaatst: 25 januari 2011 Wat is eigenlijk de reden dat de cams leeg zijn bij gemini ? Ik heb nog niks kunnen vinden erover op Internet Satfreaked.
vGnp Geplaatst: 25 januari 2011 Geplaatst: 25 januari 2011 Origineel bericht van: Satfreaked Ik heb nog niks kunnen vinden erover op Internet Niet te ver van huis zoeken, staat gewoon hier vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Satfreaked Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Geplaatst: 25 januari 2011 Ja dank je wel man. Inmiddels met Pli wel standaard vanuit de Download. Maar toch wat doe ik fout met het zelf plaatsen. Ik doe hem in de Usr/bin ( cccam ) en de CCcam.cfg in de Etc en dan channels en prio en providers ook daar bij de Etc. Chmodd 755 geef ik ze ( niet de cfg ) maar ik zie hem niet in de Cams bij bleu panel. Satfreaked.
Loui (K) Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 Probeer dit eens en zet deze files in tmp en via de blauwe knop handmatig installeren cccam_2.2.1.tar.gz cccam_2.2.1_config.tar.gz
Tonskidutch Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 Loui (K) is dat een enigma2 mipsel??? dat moet je niet proberen in een enigma1 ! ciao Compulsion Röyksopp
Frans B Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 Het lijkt wel of we terug in de tijd gaan en we de emu's weer handmatig moeten invoeren.... System Administrator (niet van deze site)
Tonskidutch Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch Loui (K) is dat een enigma2 mipsel??? dat moet je niet proberen in een enigma1 ! ciao ja Frans B dat klopt want op de feeds van de imagebakkers zul je ze steeds minder terugvinden. maar heel moeilijk is dat nu ook niet je moet er dus wel op letten dat het installatie bestand voor je image geschikt is. dus enigma1 < een enigma1 installatie (tar.gz bijbehorende image makers of helemaal handmatig) dus enigma2 < een enigma2 conform mipsel ciao Compulsion Röyksopp
Cobus R Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 Waarom doen hun dat dan ? (niet meer in de feeds) De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Tonskidutch Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 Cobus R, dat is toch al elders besproken... beslissing van de teams en fora inzake de Duitse wetgeving als het om een gesponsord forum gaat, is het hebben, aanbieden en of bespreken strafbaar. klik klik wetgeving ciao Compulsion Röyksopp
Satfreaked Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Geplaatst: 26 januari 2011 Thanks for the info... Ga er mee proberen.. Maar PLI is nog wel toppie Satfreaked.
Loui (K) Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch Loui (K) is dat een enigma2 mipsel??? dat moet je niet proberen in een enigma1 ! ciao Oeps ik dacht dat deze gewoon voor E1 was sorry nee dit werkt dan niet in E1.
Tonskidutch Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 dat dacht ik al dat je daar niet op gelet hebt... vandaar zie ander identiek draadje voor enigma1 ciao Compulsion Röyksopp
Loui (K) Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 Nou deze dan wel iets ouder maar is zo te vervangen door een nieuwere.
Tonskidutch Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 mooi! 2.1.4 is de laatst bekende voor enigma1 Compulsion Röyksopp
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen