janver Geplaatst: 30 maart 2011 Geplaatst: 30 maart 2011 Ik heb hem nu weer dat ik hem in CHA mode kan zetten maar op de een of andere manier communiceert hij niet goed ik krijg nu dat ik waiting for parralel communication en dan zet ik hem maar weer uit ik vraag me af of ik niet eerst weer de originele firmware erop moet zetten ? groet Jan
Gast d5stick Geplaatst: 30 maart 2011 Geplaatst: 30 maart 2011 Dit kan heel lang duren zeker bij de 8100, heb hier het zelfde! Het is gewoon aan laten staan en wachten. Dan komt alles goed! Ik ga de versie 22 NL installeren, en kijken of deze wel mij SECA kaart pakt zonder problemen. Ik laat je dit weekend in een update even weten hoe het gaat!
Gast d5stick Geplaatst: 30 maart 2011 Geplaatst: 30 maart 2011 Heb je toevallig je printer al geopend via configuratie scherm/printers/text only Het kan zijn dat er bestanden zijn blijven hangen in de wachtrij.. Dit geeft ook problemen.
janver Geplaatst: 30 maart 2011 Geplaatst: 30 maart 2011 Ik zie iedere keer dat er taken in de wachtrij staan die gooi ik er dan uit , en begin met een schone lei.
Gast d5stick Geplaatst: 30 maart 2011 Geplaatst: 30 maart 2011 Je kan ook de printer deinstallere, herstarten en opnieuw installeren. Doet bij mij de trick zeker met windows 7
Smurf Geplaatst: 31 maart 2011 Geplaatst: 31 maart 2011 ik denk dat je printer op offline staat en dan blijven de taken in de wachtrij. verder kun je absoluut de laatste versie van de interpol firmware nemen. iemand een firmware aanraden waarmee je zelf geen beeld krijgt op nl1 is niet zo een goed idee. Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Smurf Geplaatst: 31 maart 2011 Geplaatst: 31 maart 2011 als de strong crasht op bepaalde kanalen is meestal de kanalenlijst niet (meer) goed. Mijn ervaring is dat je het beste zelf de kanalen kan inscannen, ook EDstrong heeft zo zijn makken en er gaat simpel iets mis. Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Smurf Geplaatst: 31 maart 2011 Geplaatst: 31 maart 2011 en met alternative software zo als sattracker moet je er op letten dat de virtuele kaart(en) uit staan. Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
janver Geplaatst: 31 maart 2011 Geplaatst: 31 maart 2011 Ik heb alles nog eens goed door gelezen en de patch van Interpol erin gezet en de tvv. merlin ook van interpol . en nu gaat het weer als een trein Bedankt Interpol voor je goede werk. En Smurf bedankt omdat je me aan het denken hebt gezet. Zo zie je maar weer veel lezen . Al is het soms moeilijk om te zoeken waar je het vinden kan . Bedankt
janver Geplaatst: 1 april 2011 Geplaatst: 1 april 2011 Hallo Interpol Ik heb in mijn strong 8100 geladen 1e :Sattracker_4.0_FULL 2e :Emu patch 8100 EMU_29_12_2008 3e :Merlin_ready_by_interpol Maar ik heb geen beeld op de nederlandse zenders . Mijn kaart wordt herkent geldig tot 31-5-2011 Wat kan ik fout doen hier in ?? Groet Jan Overigens mijn str 8000 doet het wel
satencom Geplaatst: 1 april 2011 Geplaatst: 1 april 2011 heb je dit al geprobeerd In het Menu De onderste vitualcard moet je op yes zetten.. Dat doe je in menu op 4 Dan ga je uit het menu 1. de plus aanklikken 2. de b aanklikken 3. met 2 op AUTO SYSTEM op NONE zetten Alle pids ff weer instellen van canaal digitaal 1. de plus aanklikken 2. de b aanklikken 3. met 1 meestal het eerste getal wat boven de 1800 komt, dat is meest 2 of 3.. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
janver Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Ja heb ik gedaan maar hij blijft zwijgen als een graf . Groet Jan
janver Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Ik heb nog een oude seca 2 kaart zou dat het probleem zijn ?? groet Jan
Hellum Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 ja je moet de merlin patch weglaten, daardoor kun je alleen nog de nieuwe SECA3 kaart gebruiken. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen