Sprietje Geplaatst: 9 augustus 2020 Geplaatst: 9 augustus 2020 (aangepast) Nou, deze passagiers vliegtuigen trekken wel erg steil op. Vooral de laatste twee maken het wel erg bont. Het is niet te hopen dat er passagiers in zaten anders waren alle kotszakjes wel vol. 9 augustus 2020 aangepast door Sprietje
trust Geplaatst: 9 augustus 2020 Geplaatst: 9 augustus 2020 Lijkt me een heerlijk sensationeel gevoel Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
minplus Geplaatst: 9 augustus 2020 Geplaatst: 9 augustus 2020 Ken het van 10 landingen en doorstart in een 4-zitter. Apart gevoel idd.😁 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
TangoBravo Geplaatst: 10 augustus 2020 Geplaatst: 10 augustus 2020 22 uren geleden, Sprietje zei: Het is niet te hopen dat er passagiers in zaten anders waren alle kotszakjes wel vol. Reken maar dat er geen passagiers in zaten en de tanks waren ook maar voor een klein deel gevuld. De C5 is dan bijvoorbeeld op minder dan de helft van zijn maximale startgewicht van 417 ton, en ook de A380 weegt dan maar half zo zwaar als zijn maximum van 575 ton. Gevolg is dat ze ook nog eens veel sneller accelereren dan normaal en als je de kist dan ook nog eens langer op snelheid laat komen. Je zag ook dat ze de stijghoek weer heel snel moesten afvlakken anders liep de snelheid teveel terug. Ziet er allemaal spectaculair uit, maar is op zich geen moeilijk trucje. Maar ik geef toe, wel leuk om te zien. T B
Penthe Geplaatst: 10 augustus 2020 Geplaatst: 10 augustus 2020 If you thought you had a bad day WATCH THIS! 😂😂.mp4
cookie monster Geplaatst: 11 augustus 2020 Geplaatst: 11 augustus 2020 KrapXXX of krabXXX 🥳👌 😂 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: 12 augustus 2020 Geplaatst: 12 augustus 2020 ja voor die ook series ermee kijken is "Norsemen" toch wel erg leuk voor een verdwaalde serie kijker die geen abonnement heeft op een TV provider zoek hem middels je app op Tv of Receiver / met pC gaat het natuurlijk ook Vanilla Sky Paul McCartney
cookie monster Geplaatst: 13 augustus 2020 Geplaatst: 13 augustus 2020 Mijn toekomstige schoonmoeder: https://media.dumpert.nl/tablet/cc5a0147_IMG_1821.mp4.mp4.mp4 🥳👌 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Penthe Geplaatst: 13 augustus 2020 Geplaatst: 13 augustus 2020 5 minutes ago, cookie monster said: Mijn toekomstige schoonmoeder: https://media.dumpert.nl/tablet/cc5a0147_IMG_1821.mp4.mp4.mp4 🥳👌 Link werkt niet.
cookie monster Geplaatst: 13 augustus 2020 Geplaatst: 13 augustus 2020 5 minuten geleden, Penthe zei: Link werkt niet. Da's raar ?? Ik heb gewoon de videolocatie gekopiëerd https://www.dumpert.nl/item/7965229_cc5a0147 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 13 augustus 2020 Geplaatst: 13 augustus 2020 Zojuist, Penthe zei: Nu werkt de link wel! Welke , de MP4 of de andere ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Penthe Geplaatst: 13 augustus 2020 Geplaatst: 13 augustus 2020 2 minutes ago, cookie monster said: Welke , de MP4 of de andere ?? De laatste zonder mp4.
cookie monster Geplaatst: 13 augustus 2020 Geplaatst: 13 augustus 2020 Zojuist, Penthe zei: De laatste zonder mp4. Hier gaan ze allebei open !! Ik gebruik FireFox !! De MP4 gaat hier op elke browser open !! Via Internet Explorer , opslaan & afspelen !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Penthe Geplaatst: 13 augustus 2020 Geplaatst: 13 augustus 2020 3 minutes ago, cookie monster said: Hier gaan ze allebei open !! Ik gebruik FireFox !! De MP4 gaat hier op elke browser open !! Via Internet Explorer , opslaan & afspelen !! Ik krijg dit met de mp4 link.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen