Nadorino Geplaatst: 25 januari 2011 Geplaatst: 25 januari 2011 wie kan me helpen voor cccam. ik heb vandaag nieuw Gemini 5.10 geïnstalleerd . ik wel nu CCCAM installeren maar ik kan niet vinden in lukt niet Ik kom erachter dat de Cams ( CCcam ) niet meer download baar zijn in gemini ?
Satfreaked Geplaatst: 25 januari 2011 Geplaatst: 25 januari 2011 He man Toevallig ook mee bezig geweest vandaag, maar bij Gemini is het niet meer mogelijk om Cams te downloaden. Lees dit eens Dan word er meer duidelijk. Maar neem een Pli en die doet het wel. Satfreaked.
humaxxx Geplaatst: 25 januari 2011 Geplaatst: 25 januari 2011 je moet gewoon ff googlen naar cccam 2.2.1. het liefst naar een mipsel.ipk versie. Deze moet je dan even in de directory tmp zetten en m.b.v. de filebrowser handmatig installeren blauw drukken....naar filebrowser.....dan naar de directory tmp...op de desbetreffende file gaan staan.....groen drukken....herstarten box. PS. je kunt ook ff je mail geven via pm en dan stuur ik het bestandje wel even. m. vr. gr. humaxxx 2x Dreambox 8000 openpli 7.2 19 & 23 east
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen