Aijoh Geplaatst: 25 januari 2011 Geplaatst: 25 januari 2011 Hallo, Mijn vader heeft op één van zijn computers waarmee hij in een netwerk draait te maken met de volgende foutmelding: {1394 verbinding herstellen} ********** Het probleem kan niet worden opgelost omdat de volgende actie niet kan worden voltooid. TCP/IP is niet voor deze verbinding ingeschakeld. Kan niet doorgaan. ********** Het betreft een netwerk met D-link DI-524 router, waarbij 1 computer via UTP kabel en de andere via WLAN contact heeft met de router. De laatste computer geeft momenteel de foutmelding en hij kan hierdoor geen contact krijgen met de router. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Bij voorbaat dank, voor jullie reacties! VU+ Ultomo (1TB) Triax (78cm) Xsarius Speedy SG-3100 Inverto Ultra Black Quad LNB
winwiz Geplaatst: 25 januari 2011 Geplaatst: 25 januari 2011 1394 is firewire.... Is er per ongeluk een bridge aangemaakt tussen netwerk en 1394? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aijoh Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Geplaatst: 25 januari 2011 Ik heb echt waar geen idee! Mocht dit wel het geval zijn, hoe zou ik dit het beste kunnen aanpakken? (lees: herstellen) VU+ Ultomo (1TB) Triax (78cm) Xsarius Speedy SG-3100 Inverto Ultra Black Quad LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen