Ga naar inhoud


Zit Irdeto ons uit te lokken of lijd ik aan achtervolgingswaanzin ;)


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Vandaag waren er opvallend veel leden met 0 berichten die vragen naar de illegale weg via PM aan leden en zelfs aan moderators stelden.

 

Dank voor de leden die ons hebben getipt.

 

Ook een aantal beginners die bij hun eerste post op dit forum meteen vragen stelden over het gebruik van een Irdeto kaart op een receiver met een softcam en vragen over sharing van irdeto kaarten.

 

Meestal van achter een proxy en een gmail of hotmail email adres.

 

Ik vind het verdacht. Gaan wij net als IHAD binnenkort brieven van de advocaten van IRDETO ACCESS krijgen?

 

Dat zou wel grappig zijn.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Michel,

Zou inderdaad uitlokking zijn want zoals hier de regels door jou en de groep moderatoren word geïmplementeerd is er immer geen vuiltje aan de lucht.

 

Als "ze" erop uit zijn van leden bepaalde uitspraken te ontlokken kun je er toch altijd op terug vallen dat de regels ten aanzien van betaal tv en het hacken, cardsharen ed. streng worden gehandhaafd, maar dat er tussen de meer dan 25.000 leden altijd wel iemand is die hier wat roept voor daar door de mod's op kan worden gereageerd.

En dan zeker als dat door bepaalde "nieuwe leden" zou worden gevraagd begind dat wel erg op uitlokking te lijken en volgens mijn bescheiden kennis van de wet is dat ook verboden........

 

 

Groetjes.......

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel,

 

het zou misschien toch een stukje beter zijn om je title van je site veranderen.

 

nu staat daar :

 

<title>Sat4all - Het grootste Satelliet TV forum van Nederland & Vlaanderen - Canaldigitaal Dreambox Cardsharing Topfield Humax DGstation Dbox</title>

 

ik zou dat toch weglaten dat woordje... wink

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
het zou misschien toch een stukje beter zijn om je title van je site veranderen.

nu staat daar :

<title>Sat4all - Het grootste Satelliet TV forum van Nederland & Vlaanderen - Canaldigitaal Dreambox Cardsharing Topfield Humax DGstation Dbox</title>

ik zou dat toch weglaten dat woordje... wink

Mee eens, dat heb ik bijna een jaar geleden ook al eens voorgesteld.

Ten aanzien van nieuwe leden met 0 postings zou je bijvoorbeeld kunnen eisen dat ze zich eerst netjes voorstellen in een rubriek "ik stel mij voor" voordat ze in andere rubrieken kunnen posten of berichten aan leden kunnen sturen.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou cardsharing uit de title van de site moeten.

 

Er is toch niets mis met intern sharen.

 

Met een wagen kan je toch ook sneller rijden dan de toegelaten snelheid, desalniettemin mag er toch ook publiciteit over gemaakt worden.

 

Het is maar pas als je extern begint te sharen dat er een probleem is en bij mijn weten is daaromtrent op dit forum niets te vinden en wordt elke post daaromtrent gemodereerd.

 

Het probleem met Cryptoworks is trouwens toch niet het sharen op zich, maar het feit dat emu-software het pakket open doet gaan. Daarover spreken mag toch nog wel. Ik kan mij niet voorstellen dat een leek door hier het forum mee te lezen zich toegang kan verschaffen tot enig Cryptoworks-pakket. De gevorderde gebruiker heeft daarvoor dit forum niet nodig.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...