Ga naar inhoud

Visiosat schotel

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben van plan om de visiosat bi-sat schotel aan te schaffen. Zijn er mensen die er goede of slechte ervaringen mee hebben?

Groeten Marc.

Geplaatst:

De Bisat van Visiosat is inderdaad een zeer goede kunststofschotel voor de ontvangst van Astra en Hotbird. Met deze heb je nog 2 universele LNB's nodig + een afzonderlijke diseqc switch.

Voor ongeveer de helft van deze prijs (!) bekom je IDENTIEK hetzelfde ontvangst-resultaat met bvb een aluminium triax van 78cm en een monobloc met ingebouwde diseqc switch...

Ik spreek gewoon uit ERVARING.

Aan jou de keuze!

Gerdy

Geplaatst:

Hoi MarexHq,

Ook ik heb zo'n visiosat op het dak staan. Hij bevalt wel goed, vond alleen het afstellen iets tegen vallen en moet de schotel nog steeds "fijn" afstellen. Heb voor mijn buurman een triax 88 cm met dubbele kop neergezet, naast die van mij( ik heb een groot plak dak hier, en kan er nogal wat kwijt met uitkijk naar alle kanten!!)en kan dan ook goed vergelijken. Als ik mijn digisat pro gebruik geeft de triax meer meer signaal af dan mijn visiosat. Echter met regen vallen ons beeldsignaal wel gelijk weg. Als ik de moeite zou nemen om mijn visiosat goed af te stellen zou dat een voordeel moeten geven.

Zoals Gerdy al zij, voor de prijs/prestatie zou ik voor een 88 cm schotel met dubbele kop gaan. Maar de visiosat heeft STYLE !! ( het oog wilt ook wat he !)

Succes met je keuze.

Janhendrik....

Uitgeschoteld door de verhuizing......

Geplaatst:

Heb zelf een gewone visiosat van 78 cm met 2 lnb's. Werkt uitstekend. Dus het prijs verschil lijkt me het belangrijkste argument.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen