1pm Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 Wel 10 x op een dag met de melding uw wordt doorverbonden met uw correspondent , dan niks . Dan weer ff een moment dan wordt de verbinding verbroken , wat kan dit zijn ? 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Kowalski Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 Zie Google. Waarschijnlijk dus de belcomputer van een bedrijf dat je probeert wat te verkopen. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
quattro Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 Inderdaad een doorgeslagen marketingbedrijf. Enig voordeel van telefonische verkoop wat ik me zou kunnen bedenken is dat je niet hoeft te wachten om een medewerker aan de lijn te krijgen. Ze bellen jou immers. Wat bedrijven tegenwoordig doen is jou nummer alvast in een computer zetten, en zodra er ruimte bij een vd medewerkers is wordt je automatisch gebeld, en moet je even wachten totdat de medewerker opneemt. Voodeel vor die bedrijven is dat hun dure telefonistes geen loze tijd meer hebben wanneer ze zelf moeten bellen en iemand bijvoorbeeld niet thuis blijkt te zijn. Dus tegenwoordig moet je zelf gaan zitten wachten om iemand te spreken over iets waar je helemaal geen zin in hebt... Te zot voor woorden als je het mij vraagt! (ik gok trouwens dat het canaal digitaal is ) VU+ Solo2, VTI Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W
1pm Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Geplaatst: 26 januari 2011 Origineel bericht van: quattro (ik gok trouwens dat het canaal digitaal is ) das een goeie 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast SatMann Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 succes, wij hebben vorig jaar ook zo'n automatisch systeem aan de lijn gehad. bij ons startte het om 8u30 en stopte om 20u30 en dat voor 10 dagen lang !!! we hebben na 3 dagen bij Telenet klacht ingediend...maar daar kwam nooit iets van... enkel de melding dat we beter een PV gingen opstellen..tja. en dan plots die 10de dag had ik iemand vast...ik verzeker u, ze hebben er niet van gegeten en ik heb alle gegevens opgevraagd wie en wat. Bleek dat het een firma was die de callcenters onze gegevens gaf. leuk is anders hoor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen