Gast wwibe Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 hallo, mijn Kaon 570 reboot(herstart) 10 keer per avond de laatste tijd dit met en door officiele kaart tvvlaanderen(niet op andere canalen) mijn kaon 570 met 12.01.A5 stream system en loader v 06.01.06 iemand een voorstel , en betere software dank bij voorbaat
Edwin Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 Dit is al een oudere ontvanger, je mag eigenlijk blij zijn dat je TVV kaart er wil in werken. Edwin
Gast wwibe Geplaatst: 26 januari 2011 Geplaatst: 26 januari 2011 het is wel een oplossing dat ik zoek
Edwin Geplaatst: 27 januari 2011 Geplaatst: 27 januari 2011 Als ik me niet vergis is dat met ingebouwde magic module. Probeer de originele ucas software te laten steken in de magic module. Je zal iemand moeten zoeken die een cas interface heeft om hem te ptogrammeren. Anders een module van TVV steken in de ci. Edwin
Gast wwibe Geplaatst: 27 januari 2011 Geplaatst: 27 januari 2011 hallo, bedankt voor U reaktie de cam is wel een originele cam van Tvvlaanderen is er geen nieuwere software of de originele software voor de decoder ? als jullie een software in het bezit hebben, wil je mij zeggen waar ik hem kan vinden Mvg
Penthe Geplaatst: 27 januari 2011 Geplaatst: 27 januari 2011 Nou ik sinds kort ook weer met die oude doos van een Kaon te kijken. Heb je al geprobeerd de cam eruit zonder kaart en dan er weer in en dan de kaart er weer in terwijl de Kaon AAN staat? Ik heb wel een website waar kaon software opstaat er zijn zelfs eind 2010 nieuwe software updates opgekomen Ik stuur je de link per PM.
Gast wwibe Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 bedankt voor u hulp, mijn gedacht is een originele software die niet auto-update zou zijn, is voor mij de oplossing ? mvg willy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen