Ga naar inhoud


Verkoop laptop (Nigeria)


Poetsdoekje

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: ceesv
Dat iemand anders geld op je rekening stort, wil nog niet zeggen, dat het van jou is.

Moet je eens opletten, met welk gemak jou bank het weer van je rekening afhaalt.

Leuk bedacht maar gelukkig werkt het zo niet.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Origineel bericht van: ceesv
De regels hier zijn vrij simpel erover
een eenmalige betaling aan een ander word niet terug geboekt.



mooi niet de bank kan het geld gewoon terug storeten als je een fout heb gemaakt betreft naam met rekening nummer

als ik op rek 1000101 t.a.v. j jansen geld overmaak maar de persoon heet niet jansen maar klaassen dan haald de bank het geld gewoon terug. dit kan tot 4 weken naar overmaken van het geld dus kijk altijd na of de gegevends kloppen.


kijk maar is op de site van opgelicht bij tips

Dreambox DM8000HD

 

AZBOX Premium +

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Dat iemand anders geld op je rekening stort, wil nog niet zeggen, dat het van jou is.

Moet je eens opletten, met welk gemak jou bank het weer van je rekening afhaalt.

Met welke reden mogen ze dat doen dan ?

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bliksem
Origineel bericht van: gigantaandemuur
Origineel bericht van: ceesv
De regels hier zijn vrij simpel erover
een eenmalige betaling aan een ander word niet terug geboekt.



mooi niet de bank kan het geld gewoon terug storeten als je een fout heb gemaakt betreft naam met rekening nummer

als ik op rek 1000101 t.a.v. j jansen geld overmaak maar de persoon heet niet jansen maar klaassen dan haald de bank het geld gewoon terug. dit kan tot 4 weken naar overmaken van het geld dus kijk altijd na of de gegevends kloppen.


kijk maar is op de site van opgelicht bij tips

Vertel dat eens aan diverse TV programma's.
Ik heb er meer dan eens wat van gelezen en op TV gezien, de bank haalt het geld NIET zomaar terug.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bliksem
Origineel bericht van: gigantaandemuur
Origineel bericht van: ceesv
De regels hier zijn vrij simpel erover
een eenmalige betaling aan een ander word niet terug geboekt.



mooi niet de bank kan het geld gewoon terug storeten als je een fout heb gemaakt betreft naam met rekening nummer

als ik op rek 1000101 t.a.v. j jansen geld overmaak maar de persoon heet niet jansen maar klaassen dan haald de bank het geld gewoon terug. dit kan tot 4 weken naar overmaken van het geld dus kijk altijd na of de gegevends kloppen.


kijk maar is op de site van opgelicht bij tips

Inmiddels hebben banken wel ervaring met dit soort gevallen en
zullen dus beide kanten van het verhaal aanhoren en op basis daarvan beslissen wat te doen en dat kan dus ook de verkeerde beslissing zijn soms ja.
Maar fraude in de hand werken zullen ze zeker niet.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Inmiddels hebben banken wel ervaring met dit soort gevallen en
zullen dus beide kanten van het verhaal aanhoren en op basis daarvan beslissen wat te doen en dat kan dus ook de verkeerde beslissing zijn soms ja.
Maar fraude in de hand werken zullen ze zeker niet.

Dus ga je naar je bank met bewijs van verzenden van je product, en dan wet je bank genoeg.
Je bank kan echt niet zomaar geld terug boeken.
Dat doen ze ook niet als je zelf geld overmaakt naar een verkeerde rekening.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Helaas staat het internet vol met verhalen van mensen, die anders ervaren hebben.

 

Jouw bank krijgt namelijk het geld van weer een andere bank.

 

Die andere bank, meestal in het buitenland, boekt een betwiste afboeking naar jouw bank weer terug, en jouw bank haalt het geld weer bij jou terug.

 

En darna zit jij verbaasd te kijken, en meent dat wat er gebeurd is, niet mogelijk zou zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SnijdeA

 

Wakker worden!

 

De bank denkt dat ze geld hebben ontvangen en zetten dat op jouw rekening. Vervolgens blijkt dat geld er toch niet te zijn. Teruggeboekt of niet gedekte cheque.

 

Nu komt jouw bank ineens geld tekort. Wat denk jij dat er gaat gebeuren? Die mislukte transactie is echt niet het probleem van de bank.

 

Doordat er nog steeds goedgelovige mensen als jij zijn worden wij nog steeds lastig gevallen door dit soort figuren.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
@SnijdeA

Wakker worden!

De bank denkt dat ze geld hebben ontvangen en zetten dat op jouw rekening. Vervolgens blijkt dat geld er toch niet te zijn. Teruggeboekt of niet gedekte cheque.

Nu komt jouw bank ineens geld tekort. Wat denk jij dat er gaat gebeuren? Die mislukte transactie is echt niet het probleem van de bank.

Doordat er nog steeds goedgelovige mensen als jij zijn worden wij nog steeds lastig gevallen door dit soort figuren.

Hoezo ter plekke iets verzinnen... In de echte wereld denkt de bank niet dat ze geld ontvangen maar controleren ze dat eerst.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het werkt bijvoorbeeld op deze manier.

 

Iemand doet een overschrijving naar jou, en gebruikt daarvoor de gestolen bankgegevens van iemand anders.

 

Jij krijgt je geld.

 

Diegene, wiens geld afgeboekt is zonder zijn medeweten reclameert dit bij zijn eigen bank,welke het geld weer terug laat boeken. Banken onderling kunnen dit doen.

 

Jouw bank haalt het gestorte geld ook weer terug bij jou.

 

Weg artikel, weg geld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit dwaalt helemaal af en gaat er niet meer over hoe die nigerianen het doen.

Namelijk meestal met een cheque van Western Union oid.

Probeer die maar eens te innen.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Het werkt bijvoorbeeld op deze manier.

Iemand doet een overschrijving naar jou, en gebruikt daarvoor de gestolen bankgegevens van iemand anders.

Jij krijgt je geld.

Diegene, wiens geld afgeboekt is zonder zijn medeweten reclameert dit bij zijn eigen bank,welke het geld weer terug laat boeken. Banken onderling kunnen dit doen.

Jouw bank haalt het gestorte geld ook weer terug bij jou.

Weg artikel, weg geld.

Volgens mij werkt het niet zo.
Als de fout bij de bank ligt, onvoldoende gecontroleerd bijvoorbeeld, dan zal 1 van de banken het verlies lijden.
Immers, ik kan die controle niet doen.
Als ik word geskimd en er wordt geld van mijn rekening gehaald, dan krijg ik ook mijn geld terug en er is niemand om het op te verhalen.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
@SnijdeA

Wakker worden!

De bank denkt dat ze geld hebben ontvangen en zetten dat op jouw rekening.

Jij zegt dat banken DENKEN dat ze geld hebben ontvangen en IK moet wakker worden ?

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SnijdeA
Origineel bericht van: ceesv
Het werkt bijvoorbeeld op deze manier.

Iemand doet een overschrijving naar jou, en gebruikt daarvoor de gestolen bankgegevens van iemand anders.

Jij krijgt je geld.

Diegene, wiens geld afgeboekt is zonder zijn medeweten reclameert dit bij zijn eigen bank,welke het geld weer terug laat boeken. Banken onderling kunnen dit doen.

Jouw bank haalt het gestorte geld ook weer terug bij jou.

Weg artikel, weg geld.

Volgens mij werkt het niet zo.
Als de fout bij de bank ligt, onvoldoende gecontroleerd bijvoorbeeld, dan zal 1 van de banken het verlies lijden.
Immers, ik kan die controle niet doen.
Als ik word geskimd en er wordt geld van mijn rekening gehaald, dan krijg ik ook mijn geld terug en er is niemand om het op te verhalen.

Als je word geskimd vericht je zelf geen handelingen en dan word je schadeloos gesteld ja.
Ga je nu met mensen in landen buiten europa handelen
Verwacht de bank dat je je gezonde verstand gebruikt en dus
niet met wildvreemde nigerianen met mooie verhalen gaat zaken doen.
Al helemaal niet als daar al jaren de ellende van op t internet staat.

Maar ik zou zeggen probeer t is via MP en kijk dan wat je bank doet.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...