Ga naar inhoud


Verkoop laptop (Nigeria)


Poetsdoekje

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: kaelem
Dit dwaalt helemaal af en gaat er niet meer over hoe die nigerianen het doen.
Namelijk meestal met een cheque van Western Union oid.
Probeer die maar eens te innen.

Western union werkt nu juist wel.
En zullen ze dus niet gebruiken want zelfs hun zijn niet zo dom
om te denken dat je iets opstuurt voor dat je t geld daarvan in
je zak hebt.
T gaat er juist om dat jij denkt dat t geld er is maar t is er eigenlijk maar even en dan gaat t weer weg.
Bij de bank dus.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Deze bevestiging krijg je als je een laptop wil verkopen aan een nigeriaan.

 

Wat een lacher joh,ben al 2 dagen met zo een oplichter aan het mailen.

 

Hij blijft maar zeuren dat ik hem een track and trace nummer moet sturen,hij denkt dat ik hem al op heb gestuurd.

 

Zodra hij dat nummer heeft zal hij het geld overmaken hahahahahahaha

 

Kijk maar:Hieronder was het eerste contact een standaard reply met veel spelfouten.

 

Alles wat rood staat komt vanuit nigeria.

 

 

 

Dear sir,

I really appreciate your response to me.I will pay you 300euro and i have verified from TNT/T PG post to be 55euro for the shipping cost through Registered Airmail post to my friend address who schooling in Nigeria.I'm buying this item for my son as a Christmas gift for her.I'm presently in Germany on an official assignment so i will like to have your full name and address including your bank account details as to contact CITIBANK MONEY TRANSFER for your payment of 355euro to be transfer into your bank account Immediately then you we send the item after your payment transfer into you bank account.i want you to send the item to my friend's address in Nigeria.

 

Am waiting for your reply immediately because i want this item to be ship as soon has possible.

 

Regards..

 

 

Hoi,

I have sent the laptop with priority mail.

I hope it will be before x-mas in your state.

If i have received the money i will let you know

Have send it to:

 

Name :Remi Afobaje

Address :No 20,jaleyemi .

City :Oshogbo

State :Osun State

Zip code:234035

Country :Nigeria

 

kind regards merry x-mas

 

 

 

 

Please i don't want to be losing my to you so kindly send the laptop and send the shipment tracking number to the bank for your payment to be transfer into your bank account.

 

Hope to read from you immediately.

 

 

Regards.

 

 

What do you mean.....i think PATIENCE

You can not read,i have send the LAPTOP already to nigeria.

Please send my money

kind regards

 

 

 

Where is the tracking number that you get from the post office

 

 

 

 

I received a paper from postoffice.

I have thwroned it away in the garbage.

I never did this thin,hope you understand my bad english

 

 

 

 

I really understand you but the bank need the shipment paper to transfer the money into your bank account so what do you think we can do about this.

 

Let me know soon.

 

 

Regards...

 

 

 

 

I do not have the paper anymore.

But is no problem.

You have my bank account ,my name and city.

Send me the money today i have internet banking i can see if the money is arrived.

kind regards

 

 

 

I have already send the money but how will i know that is true you send the since you don't have the paper any more.

 

Regards..

 

 

 

 

You have not sent the money already.

Because i can see via online banking that there is no money from you in my accoount.

I am really affraid that i have lost my laptop.

I will wait and see.

kind regards

 

 

 

The money is already with the bank and it ready to be transfer into you bank account but the need the shipment receipt that you get from the post office from you so kindly reply the bank with the receipt please.

 

Because i don't have access to my account since yesterday that i made the payment so i will get access to my account as soon as you send the receipt to the bank.

 

Regards..

 

 

 

 

I think you are playing a game with me.

You want to be sure that the laptop is send via airmail,by asking a numer from track and trace.

So then you can see the laptop is on its way.

 

But how can i be sure that i receive my money.

 

You do not need my track and trace number at all.

You can send the money with no problem at all.

 

I think when i send the track and trace number that our contact will stop imediatly.

I have lost the laptop and you still got MY euros.

 

Why do you not have acces in your account,are you licing in a cave or so

Perhaps you have to change to a normal bank like abn-amro

 

kind regards

 

 

 

Bank will only realse my account to me as soon as they transfer your money in to your bank account that is why am asking you for the track trace number so i can send it to the bank to transfer your money and i will get access to my account so kindly help me out of this because i don't like play game with people on internet please try to understand me or chat with me online at anita_rogar05@yahoo.com

 

Hope to read from you soon.

 

 

By the way,did you remember waht laptop you bought from me

 

Yes i buy a medion laptop from you.

 

 

And it's still were it was.

Hahaha y stupid boy.

Try this trick somewhere else.

Sorry i took some expensive time from y

The only thing y can do is cheating people.

Go find a job and buy yourselve a laptop.

Hahahahaha or y send 300 usd in a envelope to holland and i send my medion hahaha

 

 

You are stupid

 

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

arme nigeriaan. die zit nu ergens op een nigeriaans sat forum te klagen dat je mensen uit nederland niet kan vertrouwen.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: druid
arme nigeriaan. die zit nu ergens op een nigeriaans sat forum te klagen dat je mensen uit Nederland niet kan vertrouwen.

Waarschijnlijker is dat 'ie in een pand ergens in Amsterdam geld zit te tellen van mensen uit Nederland die wel goedgelovig waren.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is dus te lezen dat ze niet eerst geld storten en het later terug vorderen, ze betalen gewoon niet.

Ik geloof nog steeds niet dat de bank het zomaar weer afboekt.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bobelen
voor de lol eeb telfoonboek sturen, en dan het tracking
nummer doorgeven

En als ze boos worden, dan komen ze ff langs.
Nee, ik denk niet dat je dat wil.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Als ik word geskimd en er wordt geld van mijn rekening gehaald, dan krijg ik ook mijn geld terug en er is niemand om het op te verhalen.

 

En alweer, droom rustig verder!

 

Hoe ga jij bewijzen dat je geskimd bent?

Kom even met een collega van mij praten. Pas na een aantal artikelen in verschillende lokale bladen werd hij uit coulance schadeloos gesteld. En dat is heel wat anders dan je geld terugkrijgen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SnijdeA
Hier is dus te lezen dat ze niet eerst geld storten en het later terug vorderen, ze betalen gewoon niet.
Ik geloof nog steeds niet dat de bank het zomaar weer afboekt.

Deze vogel heeft ws geeneens een bankrekening en moet steeds naar een internetcafe om ze mails te beantwoorden.
Hij krijgt t dus niet voor niets allemaal :D

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik ga hier niet meer op reageren, de antwoorden hier slaan nergens op.

 

Wel potverd.... Hoe groot is dat bord?

 

Mijn collega is er maanden mee bezig geweest. Hij heeft om iedereen te waarschuwen alle correspondentie hier opgehangen.

 

Het probleem is dat je wel moet kunnen bewijzen dat je geskimd bent. Dat zou kunnen doordat zich meer slachtoffers melden bij de bank, of dat er skim apparatuur is gevonden bij een apparaat waar jij geweest bent, of dat er gelijktijdige afschrijvingen plaatsvinden op lokaties die fysiek onmogelijk zijn.

 

Bij hem was dat allemaal niet het geval. In zijn geval zou het mogelijk geweest zijn dat hij alle geldopnames zelf heeft uitgevoerd.

 

En dan heb je een probleem!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
Citaat:
Ik ga hier niet meer op reageren, de antwoorden hier slaan nergens op.


Wel potverd.... Hoe groot is dat bord?

Het feit dat ik aangeef niet meer te willen reageren op deze thread betekent niet dat jij mij zomaar mag gaan beledigen.

Ik weet dat het niet klopt, dan is het klaar voor mij, beledigingen hou je maar voor je.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SnijdeA
Origineel bericht van: Psychosammie
Citaat:
Ik ga hier niet meer op reageren, de antwoorden hier slaan nergens op.


Wel potverd.... Hoe groot is dat bord?

Het feit dat ik aangeef niet meer te willen reageren op deze thread betekent niet dat jij mij zomaar mag gaan beledigen.

Ik weet dat het niet klopt, dan is het klaar voor mij, beledigingen hou je maar voor je.


Maar tegen beter in weet je het allemaal wel beter dan diegene die er misschien al wel ervaring mee hebben.

Ik weet uit ervaring van een familielid dat je heel goed bedonderd kunt worden met verkoop en bankoverschrijving.
Mobile telefoon weg en geld weg!!!!

Weet het maar beter sick

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Poetsdoekje
Origineel bericht van: SnijdeA
Origineel bericht van: Psychosammie
Citaat:
Ik ga hier niet meer op reageren, de antwoorden hier slaan nergens op.


Wel potverd.... Hoe groot is dat bord?

Het feit dat ik aangeef niet meer te willen reageren op deze thread betekent niet dat jij mij zomaar mag gaan beledigen.

Ik weet dat het niet klopt, dan is het klaar voor mij, beledigingen hou je maar voor je.


Maar tegen beter in weet je het allemaal wel beter dan diegene die er misschien al wel ervaring mee hebben.

Ik weet uit ervaring van een familielid dat je heel goed bedonderd kunt worden met verkoop en bankoverschrijving.
Mobile telefoon weg en geld weg!!!!

Weet het maar beter sick

Jij weet uit ervaring ... van een familielid ... okay dan.
Hoe dan ook, ik hoef niet beledigd te worden door iemand die het niet eens is met me.
Punt uit.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...