Sjattuh Geplaatst: 27 januari 2011 Geplaatst: 27 januari 2011 Origineel bericht van: 5620_gek Ik als enig aandeelhouder ga dan nooit acc met de overname. Behalve dan als er een curator wordt aangesteld... dit levert wel potentiele ideeen op zeg. Handige manier om een nieuw gezin te starten. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
pearlpeter Geplaatst: 27 januari 2011 Geplaatst: 27 januari 2011 Is ook weer goedkoop, als je die stichting over wil dragen aan iemand anders. Die kunnen dan de stichting overnemen, voor een symbolisch bedrag van € 1,00 Want als stichting mag je geen winst maken Kom je zo wel goedkoop van je vrouw en kinderen af.
satmate Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 begin een eigen godsdienst/secte en maak van je huis een tempel/kerk. ik meen dat dit wel enig belastingvoordeel kan opleveren.
Oldereast Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Origineel bericht van: satmate begin een eigen godsdienst/secte en maak van je huis een tempel/kerk. ik meen dat dit wel enig belastingvoordeel kan opleveren. Daar zal je dan wel een diploma voor moeten hebben denk ik om dat vak uit te oefenen Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Lambik61 Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Kom je dan niet in conflict met het bestemmingsplan? CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen