Jaap007 Geplaatst: 27 januari 2011 Geplaatst: 27 januari 2011 Ik heb hier nog een oude ontvanger liggen een dsx 6073 maar als hij kanalen zoekt vind hij alle kanalen door elkaar heen. Er staat nog oude software op deze ontvanger heb geen optie snel kanalen zoeken.Ik heb al geprobeerd hem te updaten via BVN en het kanaal Download CDS maar dat werkt niet. Weet mischien iemand een oplossing om alle kanalen op de goede volgorde erin te krijgen. M.V.G. Jaap
Zilverster Geplaatst: 27 januari 2011 Geplaatst: 27 januari 2011 @Jaap007, Lang geleden voor mij, maar als het goed is heb je twee opties om de kanalen in te lezen. Wanneer je optie kanalen inlezen op CanalDigitaal volgorde of zoiets kiest, komen de kanalen wel op ( Nederlandse ) volgorde te staan. Bij gebruik van die andere optie is dat niet het gaval. Ik weet zo niet meer op welke manier deze optie's in het menu worden weer gegeven, kan ook verschillen per gebruikte firmware volgens mij, gr. Zilverter. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
VluggeW Geplaatst: 27 januari 2011 Geplaatst: 27 januari 2011 Hallo, Als de CD volgorde niet werkt heb je waarschijnlijk oude firmware erin staan. Je zal er nieuwe in moeten zetten via oslink of com/parrallepoort. Greetz
satencom Geplaatst: 27 januari 2011 Geplaatst: 27 januari 2011 probeer dit maar even Alle zenders verwijderen ,of enkele zenders laten zoeken en dan als hij de eerste zenders heeft gevonden , de antenne kabel er uit te treken en de ontvanger verder laten zoeken en dan alle zenders die er nog in staan handmatig verwijderen en dan weer op nieuw proberen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Hellum Geplaatst: 30 januari 2011 Geplaatst: 30 januari 2011 wat bij mij nog wel eens wou helpen was de ontvanger op ned 1 te zetten, op standby, en dan aan en laten zoeken, ik weet niet waarom maar het werkte altijd wel. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Jaap007 Geplaatst: 1 februari 2011 Auteur Geplaatst: 1 februari 2011 Bedankt voor alle hulp, maar het wil niet lukken heb het bovenstaande geprobeerd maar niets lijkt te helpen. Ik heb het ook geprobeerd via de paralel poort om een update te doen maar geen idee hoe dat moet eigenlijk.
dutchandrew Geplaatst: 1 februari 2011 Geplaatst: 1 februari 2011 Dan kun je het beste hier even kijken: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/331977/Philips_voor_beginners_lees_di#Post331977
VluggeW Geplaatst: 2 februari 2011 Geplaatst: 2 februari 2011 Hallo, Welke omgeving woon je? Misschien is er iemand in de buurt met een oslink die je verder wilt helpen. Zelf zit ik in omgeving Apeldoorn en wil je ontvanger eventueel wel even voorzien van de nieuwste firmware. Greetz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen