Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal

Ik heb dus het bericht gelezen:

per 25 februari gaan de film 1 kanalen anders heten

film 1 premiere (rood logo) , film 1 action (geel) , film 1 family(groen) en film 1 festival (blauw logo)

Ik ben eens benieuwd hoe het er allemaal dan zal uitzien, ik heb nog mooie herinneringen aan Film1, die tijdens de al vele jaren de dag van de Oscaruitreiking FTV te bekijken was.

Maar nu zal het er vanaf februari anders gaan uitzien, abonnee's van film1 zullen hier wel screenshots posten.

In België is er Prime als filmkanaal er zijn 5 kanalen

-Prime Star

-Prime Star+1

-Prime Action

-Prime Family

-Prime Fezztival

-Prime Series (maar meer films dan series)

Ik wacht vol spanning de screenshots af, ze zullen ook wel te zien zijn op de sites met de frequentielijsten.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Gaan we terug in de tijd 20 jaar geleden had toen hete het nog filmnet die kleuren ook al.

=======================

johan

Geplaatst:

Een versimpeling mag van mij, ik snap sowieso niet zo goed dat er 3 filmkanalen zijn die zich niet van elkaar onderscheiden met een carrousel programmering.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker
en dan nieuwe smartcardjes ook erbij :P

en weer terug naar het erg oude maar wel goede seca 1 super codering kost niet te veel een goldkaartje en klaar ben je. whistle

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

hoi,

is dit jaar ook op 25 , 26 en 27 februari voor elke digitale kijker (ook cds abonnee`s) vrij te zien tijdens het oscar weekend.

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Geplaatst:

Bij upc komt dit jaar ook een HD variant van film 1 action.

Acht de kans klein dat deze zender ook bij cds komt. Dat omdat ze net terug gaan naar minder transponders en minder ruimte hebben.

Geplaatst:
Citaat:

Acht de kans klein dat deze zender ook bij cds komt. Dat omdat ze net terug gaan naar minder transponders en minder ruimte hebben.

Niet roepen voordat het ook daadwerkelijk gebeurt... Vorig jaar had CDS ons ook al verrast... en transponderruimte meer hebben ze niet nodig als ze het 'wapen' 8PSK gaan inzetten.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

wie zal het zeggen blauw rood geel,

of toch weer naar de naam grijpen filmnet of filmnet plus supersport en ktv( kinder tv)

kijk ff naar een oude intro

van vroeger......... met een leuk muziekje

hoe het allemaal begon met filmnet kan je hier lezen

http://nl.wikipedia.org/wiki/FilmNet

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Niet roepen voordat het ook daadwerkelijk gebeurt... Vorig jaar had CDS ons ook al verrast... en transponderruimte meer hebben ze niet nodig als ze het 'wapen' 8PSK gaan inzetten.

Ze zijn werkelijk onvoorspelbaar,
Ze gooien er zo een paar zenders er voor weg of maken er een deelkanaal van. ;), wat wij als klanten er van vinden doet er echt niet toe. mad
Gast dirkjanskyeuropa
Geplaatst:

gewoon film1 omdopen in filmnet en sport1 in supersport dat ware goeie zenders vroeger

Geplaatst:

Ze gebruiken dezelfde tactiek als CDS (die immers niet meer tot hetzelfde bedrijf behoort als Film1); als je alles maar vaak genoeg "verbetert" (= verandert) dan valt het niet zo op dat het technisch allemaal rammelt.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hallo allemaal

Is Film1 nu al verandert?

Kan iemand eens voor screenshots zorgen, want helaas kijk ik al jaren niet meer via de sat...

Alvast bedankt

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

is leuk voor de jongens bij Film1, maar denk dat over een tijdje weer andere opzet komt....

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen